Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ei taideta kilpailla samassa sarjassa.. nää muut on jotain kevytsarjalaisia B)
Oletpas omahyväinen. Ännestän silti sua.
Pata kattilan tuntee :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ei taideta kilpailla samassa sarjassa.. nää muut on jotain kevytsarjalaisia B)
Oletpas omahyväinen. Ännestän silti sua.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa::hug: :heart: Mieki siuta!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa::hug: :heart: Mieki siuta!
Vedä esinahka päähän! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:![]()
![]()
![]()
Varo se iskee sua vielä terästankolla päähän :|
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:Jee, mäkin olen saanut pari "ääntä" B) :saint:
Hiveleepä suloisesti vanhan itsetuntoa.![]()
![]()
Kiitos kohteliaisuudesta. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta, Timppa tuntuu kyllä ok kaverilta. Ei mikään lässynlää muttei supersovinistkaan.
Tripod... Pelottavaa mutta parissa ketjussa olen ollut joistain asioista jopa samaa mieltä. Ne ketjut ei kuitenkaan ole koskeneet yksiavioisuutta!
Päätön. Lintu tai kala, en tiedä enkä välitä selvittääkään. Täysin läppää purematon totinen torvensoittaja. BTW, olen ollut IRL viimeaikoina, selvittikö Keittiönoita Päättömän identiteetin ihan keskustelukontaktilla?
Isä- on vähän turhan kärkäs tietyissä jutuissa tulkitsemaan rivien välistäkin.
Minä, no eihän mussa ole muuta vikaa kuin vikojen puute...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa::hug: :heart: Mieki siuta!
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta, Timppa tuntuu kyllä ok kaverilta. Ei mikään lässynlää muttei supersovinistkaan.
Tripod... Pelottavaa mutta parissa ketjussa olen ollut joistain asioista jopa samaa mieltä. Ne ketjut ei kuitenkaan ole koskeneet yksiavioisuutta!
Päätön. Lintu tai kala, en tiedä enkä välitä selvittääkään. Täysin läppää purematon totinen torvensoittaja. BTW, olen ollut IRL viimeaikoina, selvittikö Keittiönoita Päättömän identiteetin ihan keskustelukontaktilla?
kyllä selvitti. mitäs kyselet kun sua ei sua yhtään kiinnosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa::hug: :heart: Mieki siuta!
![]()
![]()
![]()
Ters...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta, Timppa tuntuu kyllä ok kaverilta. Ei mikään lässynlää muttei supersovinistkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hyvä![]()
Pistetäänkö adressi pystyyn :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No totta, Timppa tuntuu kyllä ok kaverilta. Ei mikään lässynlää muttei supersovinistkaan.
kyllä selvitti. mitäs kyselet kun sua ei sua yhtään kiinnosta![]()
Niin, rautalangasta vääntäen, mua ei kiinnosta oletko lintu vai kala mutta Keittiksen selvitystyö kiinnosti. Sun ei tarvitse vaivautua vastaamaan mulle yhtään mitään kun en sinulta nimenomaisesti mitään kysynyt. Vai kysyinkö? Voit olla mukava tai koopää, ei kiinnosta se asia sen enempää.
Ja oikeestaan sun ei tarvii vastata mulle, kiitos, kysymys oli retorinen.
Jokohan tuli riittävän monisanaisesti taas.