Timo Soinin (PS) johto presidenttivaaligallupeissa sen kun vahvistuu.:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen Perussuomalainen:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olen Perussuomalainen:)

Vieras
Soinikin ilmoitti presidenttikisaan lähdöstä, kuka nyt on paras ehdokas?

4% (204 ääntä)Paavo Lipponen
26% (1291 ääntä)Sauli Niinistö
38% (1912 ääntä)Timo Soini
26% (1310 ääntä)Paavo Väyrynen
6% (281 ääntä)Eva Biaudet tai Pekka Haavisto tai joku muu
Ääniä yhteensä: 4998

Tästä on ollut jo ketju täällä pari päivää sitten.

Persut käyvät äänestämässä Soinia, niin saadaan hyvä uutinen, jota levitellään kaikilla palstoilla moneen kertaan.

Niinistö :heart: rules.

[QUOTE="Vieras";24725862]Tästä on ollut jo ketju täällä pari päivää sitten.

Persut käyvät äänestämässä Soinia, niin saadaan hyvä uutinen, jota levitellään kaikilla palstoilla moneen kertaan.

Niinistö :heart: rules.[/QUOTE]

Eivätkö muut käy äänestämässä omaa ehdokasta?

[QUOTE="Vieras";24725911]Eivät samalla fanaattisuudella kuin persut.[/QUOTE]

Eivät sitten varmaankaan käy samalla "fanaattisuudella" vaalipäivänä äänestämässä omaa ehdokasta kuten me Perussuomalaiset teemme.:)

Eivät sitten varmaankaan käy samalla "fanaattisuudella" vaalipäivänä äänestämässä omaa ehdokasta kuten me Perussuomalaiset teemme.:)

Kyllä sinä sitten jaksat olla IDIOOTTI!

Mitä tekemistä tuolla gallupilla on vaalipäivän äänestämisen kanssa?

Aion minäkin äänestää vaalipäivänä Niinistöä, mutta en ole käynyt äänestämässä US sivuilla.

[QUOTE="Vieras";24726000]Kyllä sinä sitten jaksat olla IDIOOTTI!

Mitä tekemistä tuolla gallupilla on vaalipäivän äänestämisen kanssa?

Aion minäkin äänestää vaalipäivänä Niinistöä, mutta en ole käynyt äänestämässä US sivuilla.[/QUOTE]

Taas se nähtiin: kun argumentit loppuvat alkaa nimitteleminen. :hug:

[QUOTE="Vieras";24726095]Kun argumentit loppuvat, sinä käännät mustan valkoiseksi.

Kai nyt itsekin huomasit, että äänestäneitä on vain 5000. Sana on kiertänyt persujen keskuudessa hyvin.[/QUOTE]

Minkä ihmeen mustan olen kääntänyt valkoiseksi?

Miten niin äänestäneitä on "vain" 5000? Normaalisti galluppeja pidetään luotettavina jo 1000 ihmisen otannalla ja nyt on kyseessä viisinkertaisesta määrästä.

Eikä sana kierrä hyvin muiden kuin Perussuomlaisten keskuudessa?

Minkä ihmeen mustan olen kääntänyt valkoiseksi?

Miten niin äänestäneitä on "vain" 5000? Normaalisti galluppeja pidetään luotettavina jo 1000 ihmisen otannalla ja nyt on kyseessä viisinkertaisesta määrästä.

Eikä sana kierrä hyvin muiden kuin Perussuomlaisten keskuudessa?

Kuten olen jo maininnut. Persut ovat fanaattisia äänestämään erilaisissa kyselyissä, jotta saadaan näyttäviä otsikoita, mitä revitellä joka puolella. Lisää mainosta nääs.

Toi on linkitetty hommafoorumille.

Odotellaan nyt että vastaava äänestys tulee johonkin muuhun kuin persujen diggaamaan Uuteen Suomeen.

Kerrankin olen Lunaticin kanssa samaa mieltä, yhdestä nettigallupista ei pidä mennä vetämään liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Syytä odotella jotain virallista tutkimusta johon ei sanan kierrättämisellä voida vaikuttaa.

[QUOTE="Vieras";24726157]Kuten olen jo maininnut. Persut ovat fanaattisia äänestämään erilaisissa kyselyissä, jotta saadaan näyttäviä otsikoita, mitä revitellä joka puolella. Lisää mainosta nääs.[/QUOTE]

Varsinkin kun on kyse Uudesta Suomesta.

[QUOTE="Vieras";24726157]Kuten olen jo maininnut. Persut ovat fanaattisia äänestämään erilaisissa kyselyissä, jotta saadaan näyttäviä otsikoita, mitä revitellä joka puolella. Lisää mainosta nääs.[/QUOTE]

Mihin tutkimukseen väitteesi perustuu?

Yhteistyössä