TIMMY VAI SCOOTTER

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paljon autoileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet varmaan ajatellut muitakin vaihtoehtoja, mutta kysyn silti. Mites avorattaat kun kyseessä jo vähän vanhempi lapsi? Meillä Timmyt ja ihan loistavat ovat olleet. Mutta jos makuuasennolle ei olisi tarvetta, ostaisin avorattaat.

Meillä hatchpack. Mies sanoo, et scootterit menis porrasperäiseen autoon. Menevät ainakin meillä lähes yhtä pieneen tilaan, kun matkarattaat (rimpula pyörät) varsinkin jos ottaa pari rengasta irti. Meil pieni tavaratila.

Meillä on Scooterit, ja hyvin mahtuvat 5-oviseen Carinaan. Eivät itse asiassa ole kokoontaitettuna juuri sen isommat kuin Jovi Io -matkarattaat, hiukan pidemmät vain. Ovat myös kevyet nostaa. Timmyistä ei ole kokemusta, mutta Scootereita voin suositella!

lisää kysymyksiä....
onko kenelläkään tietoa että saisko noihin scoottereihin cracon kaukaloa (sitä mikä laitetaan siihen alustaan kiinni)
sillei päälle laitettua niin kuin matkarattisiin?
meneekö noi scootterit vain kahteen asentoon?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 13:03 paljon autoileva kirjoitti:
lisää kysymyksiä....
onko kenelläkään tietoa että saisko noihin scoottereihin cracon kaukaloa (sitä mikä laitetaan siihen alustaan kiinni)

scootterit saa 3:n eri asentoon. kaukaloa ei näihin saa kiinni,kaukalon sa vaan gracon matkaratteeseen joissa on pöytä.

meilläki on scootterit,myytiin gracon matkarattaat pois ja hommattiin nämä tilalle,on loisto pelit,suosittelen =)

Timmyt on ihanat! Taitaa kyllä olla kalliimmat kuin Scooterit mutta on vähän erikoisemmat ja paremman näköiset ja tukevat. Olen ihastellut niitä joka kerta lastenliikkeessä ja ensi kesäksi aion ne ostaa! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 13:03 paljon autoileva kirjoitti:
lisää kysymyksiä....

Minä olen laittanut Graco Autobabyn Scooterien päälle, ja todella tukevasti pysyy! Mihinkään jyrkkiin portaisiin en tätä yhdistelmää veisi kun ei se kuitenkaan valmistajien tarkoittama ole, mutta normaalisti kaupungilla työnnellessä pysyy kyllä.

Niin ja selkänojan saa kolmeen asentoon.

kiitos vastanneille taidan kallistua noihin scoottereihin....tänään käyn katsastamassa nuo....vielä tulee tuo väri pulma tekis mieli ostaa noi vaal.pun.mustat ku on kaks tyttöä mut ois viel toi kolmas haaveissa ni taidan ottaa jonku neutraalin mikä menee molemmilla.....minkä värisiä teillä on?

Yhteistyössä