tilisiirto S-pankista Nordeaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Weatherwax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ite ainakin siirtänyt monet kerrat S-pankista Sampo pankkiin.
Just eilen iltapäivällä siirsin S-tililtä Sampoon omalle tilille ja tänä aamuna oli tullut.

En tiä Nordeasta.
Kait se seuraavana pankki päivänä pitäs näkyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
ei välttämättä seuraavana pankkipäivänä näy..
op:sta nordeaan menee 1pv ja samposta nordeaan 2pv.

Mulla ainakin on menny Sampo pankista Nordeaan yhdessä päivässä kun oon äitini tilille siirtänyt rahaa.

ai.. no voi olla. äijä vaan elareita laittaa aina 15. pv ja perille tulevat aikasintaan 17. pv. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
ei välttämättä seuraavana pankkipäivänä näy..
op:sta nordeaan menee 1pv ja samposta nordeaan 2pv.

Mulla ainakin on menny Sampo pankista Nordeaan yhdessä päivässä kun oon äitini tilille siirtänyt rahaa.

ai.. no voi olla. äijä vaan elareita laittaa aina 15. pv ja perille tulevat aikasintaan 17. pv. :)

Ok.
Oon huomannut että jos maksaa aamupäivällä tai viimeistään klo17 niin on seuraavana päivänä toisen pankin tilillä.

Pikana ku laitat näkyy samana päivänä tosin se maksaa se siirto 10? ja muuten noi melkeen aina näkyy sen yhden päivän päästä siirtää sit mistä pankista tahansa mihin pankkiin tahansa joskus voi mennä se kaks päivääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Kauanko kestää, kokemuksia?
Kokemuksella voin sanoo, et jos s-pankista siirtää ennen klo.20,00 niin silloin näkyy nordeassa jo seukki aamuna. Itselläni näkyy ainakin! jos menee yli klo.20.00 niin sit menee pari päivää!

Viikonloppuisin ei näytä siirtyvän ollenkaan S-pankista. Laitoin maksun menemään lauantaina joskus iltapäivällä/illalla eikä näy vieläkään (maanantai klo. 14.00). Mikähän siinä on kun dataa vaan siirtyy... ykkösiä ja nollia junou

Ei raha liiku kuin saman pankin sisällä viikonloppuisin. Eletään data aikaa ja silti menee päivä pari suomen sisällä pankista toiseen.. op:sta tunnin viiveellä viron pankkeihin..

Yhteistyössä