Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:ei välttämättä seuraavana pankkipäivänä näy..
op:sta nordeaan menee 1pv ja samposta nordeaan 2pv.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:ei välttämättä seuraavana pankkipäivänä näy..
Mulla ainakin on menny Sampo pankista Nordeaan yhdessä päivässä kun oon äitini tilille siirtänyt rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:ei välttämättä seuraavana pankkipäivänä näy..
Mulla ainakin on menny Sampo pankista Nordeaan yhdessä päivässä kun oon äitini tilille siirtänyt rahaa.
ai.. no voi olla. äijä vaan elareita laittaa aina 15. pv ja perille tulevat aikasintaan 17. pv.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:ei välttämättä seuraavana pankkipäivänä näy..
Kokemuksella voin sanoo, et jos s-pankista siirtää ennen klo.20,00 niin silloin näkyy nordeassa jo seukki aamuna. Itselläni näkyy ainakin! jos menee yli klo.20.00 niin sit menee pari päivää!Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Kauanko kestää, kokemuksia?