Tili tuli tili meni =(

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
että näin
Oletko yhtään tutustunut yli 40 v naisten työllisyystilanteeseen Rovaniemellä? Jos sinulla on lukihäiriö, niin mitkä mahdollisuudet luulet itselläsi olevan merkonomin hommiin? Niissä hommissa pitää olla tarkka ja tarttis osata kirjoittaa tekstikin oikein.
Minulla on lukihäiriö,muttei se ole estänyt minua toimimaan merkonomin ammatissani. Nykyään koulussakin kaikki tehdään melkein tietsikalla,ja niissä on oikoluku sitä varten ,että sitä voi käyttää.
 
no auttaako noi harmaana kirjoitetut loukkaukset oikeasti rolloa? No ei. Nostattaako ne jonkun surkeaa itsetuntoa? Ehkä, ilmeisesti.

Minä en ole Rollon kanssa aina samaa mieltä, mutten ymmärrä että muka aikuiset jaksaa tahallaan loukata toista. Edes netissä.
 
"vieras"
On tää niin uskomatonta juttua aina mitä tuo Rollolainen näppäimistöltään päästää. :D
Melkosia sossupummeja ovat kyllä, tai sitten pahasti mt-ongelmaisia.
Kuka väsyy 25h työviikosta? Onko työpaikka joku suojatyöpaikka?
Ei kyllä mene nyt ihan läpi nyt nää Rollolaisen jutut.
Mitäköhän miehen työnantaja tykkäis jos kuulis kuinka rollo täällä sitä paikkaa haukku?
Ootko ikinä kuullu sananlaskua: älä pure sitä kättä mikä sinua ruokkii?
 
Just niin
[QUOTE="vieras";24369487]4kymppinen ent. pitkäaikaistyötön merkonomi tullaan varmaan Rovaniemellä kiskoon kotoa töihin... kuka kerkee :D[/QUOTE]

Peesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24369838:
No katohan..kannattais sitten varmaan liittyä oman alan liittoon, tai YTK:n. Mutta se olis tietty liian yksinkertaista.
Juu sitähän täällä on ehdotettu ennenkin,kun rollolainen on kertoillut näitä juttuja tästä ukkonsa julmuri työnantajasta jonka kalusto on paskaa ja nyt se työnantaja on myös köyhä...
 
"vieras"
Tämä ei nyt tähän varsinaiseen asiaan mitenkään liity mutta miksiköhän kaikki Rollolaisen kirjoitukset on kirjoitusvirheitä täynnä ? Ärsyttää kun aikuinen ihminen ei osaa kirjoittaa edes suurin piirtein oikein. Joo, sori, olen varmaan pikkumainen :/
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä