Tili ei tyhjene

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Ihmettelin, kun tili ei tyhjene, vaikka pankkikortilla olen maksanut. Joka kerta olen myös hyvin selvästi artikuloiden sanonut, että "pankkikortille, kiitos". Kurkkasin Visan puolelle ja siellähän ne ostot on. Sinällään ihan sama, mutta voiko oikeasti jo parikymmentä kertaa kassa kuulla tai ymmärtää väärin vai onkohan tossa mun kortissani jokin vika?

Minulle on käynyt noin todella monta kertaa. Olen sanonut selvällä suomenkielellä "pankkikortti puolelta kiitos! Niin kuukauden päästä tulee luottokorttilasku!!!! Todella raivostuttavaa kun ei kuunnella!!!!

Yleensä muuten aina käynyt näin Mäkkärissä asioidessani ja muutaman kerran Lidlissä

:/ Ikävää, kun sieltä sitten tulee lasku.

Minä jelpin mammaa (86v) laskunmaksussa, kun häneltä näkö heikentynyt eikä enää halua opetella automaatteja käyttämään (Tiskillä laksun maksaminen kun on niin kallista). Tuollaiset vahingot saattavat hankaloittaa paljonkin. Mammakin tuppaa hermostumaan, jos samantie ei päästä laskua maksamaan ja toisaalta ei haluaisi aina "häiritä".

Mulla Visa-lasku menee suoraveloituksena tililtä, joten sikäli ihan yksi ja sama, kummalla tavalla maksan. L'hinnä mietin, pitäisikö käydä pankissa vaihtamassa tuo kortti, jos se kortti on ihan sekaisin? Uskaltaako tollasen kortin kanssa edes ulkomaille lähteä? Jos se Visan sijasta koittaakin pankkia, niin siinähän olen sitten rahaton rumpali maapallon toisella puolella :o

Yhteistyössä