tilasin nettikaupasta n.40 euron arvoisen little pet shop leikkitietokoneen, sainkin OIKEAN n.200 euron arvoisen lpskone

• Viestiketjun aloittaja ihmettelee hän
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelee hän
eli tilasin nettikaupasta little pet shop koneen, ja maksoin sen(39 euroa) sellainen "palikka versio" ja tänään hain paketin postissa ja paketissa oli se OIKEA läppäri, lapsille suunniteltu little pet shop kuitenkin sekin, katsoin nettikaupasta ja tuo oikea kone maksaa yli 200 euroa... pidänkö vai palautanko?

"vieras"
[QUOTE="vieras";22561740]Pidä vaan, kyllä se lasku tulee perästä ;D[/QUOTE]

Ei tuu, ne on kirjannu omiin tietoihinsa että sulle on menny se 39 € kone ja piste. Ei ne kuule huomaa tollasta, ellet jostain pikkuisesta netti kaupasta ole tilannu.

[QUOTE="vieras";22561790]Ei tuu, ne on kirjannu omiin tietoihinsa että sulle on menny se 39 € kone ja piste. Ei ne kuule huomaa tollasta, ellet jostain pikkuisesta netti kaupasta ole tilannu.[/QUOTE]

Joo jos on isommasta kaupasta ostettu ni siel on varmaa joku joulun ajan kiireapulainen vaan pikkasen kämmänny.. :D Jossain vaiheessahan se varastokirjanpidossa näkyy mutta ei ne siel isos kaupas tiedä enää et mihin on menny oikee ja minne ei.

"hah"
[QUOTE="vieras";22561778]No minä soittaisin sinne ja palauttaisin, ei oo kiva sitä katsella tai antaa jollekin kun omatunto soimaa joka kerta kun sen näkee.[/QUOTE]

Yeah right :LOL: :LOL:

"Rouva"
:O

Onko ihmiset oikeasti näin epärehellisiä?!

Mä en ikinä vois pitää tuollaista, sehän on varastamista. Ja aika isosta summasta kyse. Jos jäät kiinni, voit joutua edesvastuuseen.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
[QUOTE="mä";22562547]no sulle tuli kuitenkin sentäs tietokone..mun mies tilas sellasen isomman kumiveneen ja kas,postista tuli KAKSI sähkögrilliä..[/QUOTE]

:LOL: :LOL: tää oli paras! :D

"mii"
mä soittasin, musta on tullu niin nössö. Muutama vuosi sitten oisin pitäny ilman ihmettelyjä mutta en nykyään. Soittasin sinne ja todennäköisesti ne antas sun pitää sen. Ainut ero että saisit sen rehellisesti ja hyvällä omalla tunnolla pitää

"vieras"
Minä tilasin aikanaan kahdet rintsikat eräästä nettikapasta ja sain sadetakin kokoa 90cm, ei ollut tuolloin vielä lapsiakaan, jolle laittaa se.. Muutamalla firmalla tuntuu käyvän useasti tuollaisia kämmejä.. Ja voishan ap "luulla", et se läppäri on se 39 euron palikkatietokone ;)

v
En todellakaan voisi pitää. Soittaisin ja ehkä hiljaa mielessäni toivoisin, että antaisivat minun pitää sen koneen, mutta en kyllä ikinä voisi antaa vaan olla! Painajaisia näkisin varmaan :D Kamalan paljon epärehellistä porukkaa näkyy olevan :eek:

"vieras"
Siis kyseessä ei ole tämä "lelu" läppäri?http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=617082&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=28151&compartmentId=29156&categoryId=29161

Yhteistyössä