tilasin miesnuken

• Viestiketjun aloittaja molo
  • Ensimmäinen viesti
omg
Miksei siinä ollu oikeeta kuvaa siitä nukesta?

Jäin miettimään, miltähän tuntuu olla sen päällä? Sellainen pehmeä, höllyvä ilmapatja alla ei tuskin ole mitenkään kiihottava :LOL:

Kokemuksia ei kyllä ole, mutta tulee mieleen että opiskeluaikaan meidän oppilaskunnan toimistolla oli ilmeisesti naispuolinen vastaava nukke jolle oli puettu killan haalarit päälle. Yritettiin näin markkinoida haalareita uusille fukseille.

Joku onneton sitten varasti sen puhallettavan nuken ja haalaritkin... Mahtoi mennä tarpeeseen!

Yäh
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Kokemuksia ei kyllä ole, mutta tulee mieleen että opiskeluaikaan meidän oppilaskunnan toimistolla oli ilmeisesti naispuolinen vastaava nukke jolle oli puettu killan haalarit päälle. Yritettiin näin markkinoida haalareita uusille fukseille.

Joku onneton sitten varasti sen puhallettavan nuken ja haalaritkin... Mahtoi mennä tarpeeseen!
Oliko sillä nukella samanlainen ammottava suuaukko kuin tuollakin?
Miten kukaan voi pökkiä tuommoista?

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:
Uuu..pitäisköhän mun ostaa samanlainen.Se ei ainakaan petä. :whistle:
Mut jos joku prkl akka viettelee sen ja panee paljaaltaan! :/ Pitäisi muistaa ainakin joka kerta ennen käyttöä muistaa haistella vehjettä!

molo
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja molo:
mä tilasin ton siks, kun olen aina halunnu kokeilla kolmen kimppaa, mut ei kehtaa, nii tolla pääsee vähän "makuun".
anteeks mut... sä aattelit käyttää tuota.. miehes kanssa?

niin ajattelin, on hölmö idea? miehelle kerron vasta kun nukke on tullu.

Yhteistyössä