äkkiäkös tommone lähtee käveleeAlkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Uuu..pitäisköhän mun ostaa samanlainen.Se ei ainakaan petä.
Oliko sillä nukella samanlainen ammottava suuaukko kuin tuollakin?Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Kokemuksia ei kyllä ole, mutta tulee mieleen että opiskeluaikaan meidän oppilaskunnan toimistolla oli ilmeisesti naispuolinen vastaava nukke jolle oli puettu killan haalarit päälle. Yritettiin näin markkinoida haalareita uusille fukseille.
Joku onneton sitten varasti sen puhallettavan nuken ja haalaritkin... Mahtoi mennä tarpeeseen!
Nekin varmaan blondit!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:istutetut rintakarrrvat *kops*
Mut jos joku prkl akka viettelee sen ja panee paljaaltaan! :/ Pitäisi muistaa ainakin joka kerta ennen käyttöä muistaa haistella vehjettä!Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Uuu..pitäisköhän mun ostaa samanlainen.Se ei ainakaan petä.
OLIKO? dääm ja mä kerkesin jo tilata :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:istutetut rintakarrrvat *kops*
Alkuperäinen kirjoittaja molo:mä tilasin ton siks, kun olen aina halunnu kokeilla kolmen kimppaa, mut ei kehtaa, nii tolla pääsee vähän "makuun".
anteeks mut... sä aattelit käyttää tuota.. miehes kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja molo:mä tilasin ton siks, kun olen aina halunnu kokeilla kolmen kimppaa, mut ei kehtaa, nii tolla pääsee vähän "makuun".
Oletko ihan varma?Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:äkkiäkös tommone lähtee kävelee
Niin, vai onko sulla 'aito' naisnukke kanssaAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:anteeks mut... sä aattelit käyttää tuota.. miehes kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja molo:mä tilasin ton siks, kun olen aina halunnu kokeilla kolmen kimppaa, mut ei kehtaa, nii tolla pääsee vähän "makuun".
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mut jos joku prkl akka viettelee sen ja panee paljaaltaan! :/ Pitäisi muistaa ainakin joka kerta ennen käyttöä muistaa haistella vehjettä!
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:anteeks mut... sä aattelit käyttää tuota.. miehes kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja molo:mä tilasin ton siks, kun olen aina halunnu kokeilla kolmen kimppaa, mut ei kehtaa, nii tolla pääsee vähän "makuun".