tilasin juuri likoille tämän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olihan ne nätit... ja ihan mielellään ottaisin omillekki lapsille tuollaset!! ei siinä mitään... mutta (kyllä olen kateellinenki hieman nuista ) minkä ihmeen takia, laittaa noin hiivatisti rahaa sänkyihin?! siis onko jollain OIKEASTI niin paljon ylimäärästä, että "jaa, ostas parit tyyriit sängyt.."?!?! siis kun ite mietittiin miehen kans, että vaikka veronpalautuksista oliskin varaa ostaa puuhella (joka siis oikeasti tarpeellinen ) mutta ei silti raskita, vaan katotaan keväämmällä uudetsaan!! ähh..tarkoitan vaan, että miksi laittaa noin paljon rahaa johonkin, jota ei kuitenkaan voi todellisuudessa käyttää kuin ihan muutaman vuoden? sit se on taas uuden osto edessä! miksi ei ostais kerralla, sellasta ( jos nyt siis tosiaankin on sitä täppiä ) joka sit kans KESTÄÄ ja KESTÄÄ!!?? :o :o meilä on lapsilla nyt jo sellaiset sängyt jotka menee varmasti vielä aikuisinakin, jos niin haluavat.. :/

Onpas täällä taas kommentteja. Minusta on oikein hyvä, järkevä ja käytännöllinen lahja! Sitä krääsää tulee varmasti muualta! Tytöt tykkäävät varmasti! Eikä kaikilla ole toki varaa laittaa rahaa tällaiseen näin paljon, mutta niillä joilla on, niin hyvä juttu!

Kivat sängyt on! :)

Nyt menee ot mut onko teillä kenelläkään aiempia kokemuksia tuosta on24.fi:stä? Mulle on ihan uus tuttavuus enkä tiedä siitä mitään... :ashamed:
Onko ihan OK,kaikinpuolin (luotettava,nopea toimitus,laadukas jne... )?

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
olihan ne nätit... ja ihan mielellään ottaisin omillekki lapsille tuollaset!! ei siinä mitään... mutta (kyllä olen kateellinenki hieman nuista ) minkä ihmeen takia, laittaa noin hiivatisti rahaa sänkyihin?! siis onko jollain OIKEASTI niin paljon ylimäärästä, että "jaa, ostas parit tyyriit sängyt.."?!?! siis kun ite mietittiin miehen kans, että vaikka veronpalautuksista oliskin varaa ostaa puuhella (joka siis oikeasti tarpeellinen ) mutta ei silti raskita, vaan katotaan keväämmällä uudetsaan!! ähh..tarkoitan vaan, että miksi laittaa noin paljon rahaa johonkin, jota ei kuitenkaan voi todellisuudessa käyttää kuin ihan muutaman vuoden? sit se on taas uuden osto edessä! miksi ei ostais kerralla, sellasta ( jos nyt siis tosiaankin on sitä täppiä ) joka sit kans KESTÄÄ ja KESTÄÄ!!?? :o :o meilä on lapsilla nyt jo sellaiset sängyt jotka menee varmasti vielä aikuisinakin, jos niin haluavat.. :/

peesaan,vaikka meillä on rahaa niin katotaan tulevaisuuteen ostoja tehdessä,eli sängyt on sellaiset missä menee monta vuotta ettei tarvi olla heti vaihtamassa ja yrittämässä saada jonnekkin pois ne,samoin muiden tavaroiden kanssa.

Katsos kun ihmisillä on erilaisia ajatuksia asioista ja vaikka ne olisivat erilaisia kuin sinulla niin ne on ihan yhtä hyviä.Ihmiset kun on erilaisia,kaikinpuolin,ja hyvä niin.
Ei tarvi aina ymmärtääkään toisten ratkaisuja :)

kun mä olin pieni niin meillä oli siskonkans samantyyppiset. hieman isommat. kyllä tykkäsin. harmi kun porukat anto ne mun tädin muksuille,ne ois nyt just passelit meille. tai muutamanvuoden päästä..
itsellä on just harkinnassa vastaavan ostaminen,mutta en oo viä saanu päätettyä minkälaiset.

Itsekin sen sanoit: kateus. :D

Siis kun kaikkien ei yksinkertaisesti tarvitse ajatella niin, että ostetaan kerralla sitä, mikä on sit 20-vuotta. :D Voi nauttia siitä, että lapset on pieniä nyt ja tykkää nyt siitä ja tästä ja sit viiden vuoden päästä ne tykkää siitä ja tosta. Se on. Elämää. Joillakin on varaa tehdä siitä tällä tavalla erilaista, toisilla ei.

Mutta älä ole kateellinen. Siis onhan se kivaa ja muuta, mutta muista, että periaatteessa kaikilla siihen on mahdollisuus. Tai on ollut: ois vaan pitänyt kouluttautua paremmin tai hommata muuten vaan parempi työpaikka, tehdä enemmän töitä ...tai sit jo aikoinaan syntyä parempaan (rikkaampaan) perheeseen. :D Elämä on.

Toiset joutuu laskemaan joka pennin, toisille hinnalla ei ole merkitystä.

hei oikeasti. oletteks te noin kateellisia!!??? älkää olkoo. mä olen samanlainen tallaaja ,kun tekin. ja ajattelin ,että olen nyt 2kk painanu 2 duunia hikihatussa,että nyt vähän laitetaan haisemaan ja likoillehan sekin raha sitten meni!!!=)

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Minusta nuo ovat kivat.
Maksaahan ne, mutta jos ne olisi muutenkin ostoslistalla..
Miksei tytöt tykkäisi lahjasta? Saavat ihanat huoneet, ja tytöt usein tykkäävät sisustaa ja laittaa huoneitaan nätiksi. Ja oletettavasti saavat kummeilta ja mummeilta niitä lelulahjojakin.
Samat sanat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Kivat sängyt on! :)

Nyt menee ot mut onko teillä kenelläkään aiempia kokemuksia tuosta on24.fi:stä? Mulle on ihan uus tuttavuus enkä tiedä siitä mitään... :ashamed:
Onko ihan OK,kaikinpuolin (luotettava,nopea toimitus,laadukas jne... )?

Hei! Itse olen tilannut sieltä kerran ja silloin toimitus kesti ja kesti... Lopulta kun se sitten tuli, toimituksesta puuttui yksi paketti, joka kyllä oli postin vika, eli olivat kadottaneet paketin matkalla, se tuli sitten viikon päästä. Laatu on ihan ok ja asiakaspalvelu nopeaa ja ystävällistä, kun silloin informoin heitä kadonneesta paketista sähköpostitse, ottivat heti yhteyttä.

tonnilla teettäisi jo vaikka miten hienon sängyn ihan puusepällä mittatilaustyönä. mutta mikäs siinä jos tykkää tommosista niin käyttää sit sen aikaa mitä kestää. ei kyllä mikään ekoteko...

Tosi kivat, meillä tosin olis muu huone melko tyhjä jos tuollainen "kompleksi" ostettaisiin, huoneet kun on meillä tosi isoja. Mutta siis.. on ihanat ja mikäs siinä jos muutenkin on ostoslistalla :) Toivottavasti ehtii jouluksi kotiin :)

Kyllä mä olin pienenä kova "sisustamaan", elikkä ihan hyvin lapset voi innostua huonekalu-lahjoista. Kyllä mä tykkäsin noista ja voin kuvitella että on kätevät ja tilaa säästävät. Kyllä mulle kelpais! Arvokkaat ne oli minunkin mielestä, toivottavasti on myös laadukkaat.

No on tuo ainakin siitä kätevä että säästää tilaa. Ensin katoin että ei ollenkaan paha hinta mutta ei se ollukkaan kokopuinen niinkun näytti. Mutta varmasti ajaa asiansa. itse ostin alunpitäen Laulumaan val.kuultomaalattua sarjaa tytön huoneeseen, toivon että siinä vaiheessa kun tyttö alkaa tarvia koulupöytää niin niitäkin sitten vielä saa... Eli ei periaatteessa vuosiin tarvii ostaa kun se koulupöytä...

Yhteistyössä