V
vieras
Vieras
http://www.on24.fi/s%C3%A4ngyt_patjat/lastens%C3%A4ngyt_parvet/9973
molemmille saman...toivottavasti tykkäävät joululahjoistansa.
molemmille saman...toivottavasti tykkäävät joululahjoistansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ompas joululahja...enpä ostais itte huonekaluja joululahjaksi.
Mikä vika? Itse sain n. 10 v sängyn joululahjahjaksi ja kyllä oli mieluinen lahja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ompas joululahja...enpä ostais itte huonekaluja joululahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ompas joululahja...enpä ostais itte huonekaluja joululahjaksi.
juu sieltä tulee isot kasat lautoja...mitä iloa lapsille??
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ompas joululahja...enpä ostais itte huonekaluja joululahjaksi.
juu sieltä tulee isot kasat lautoja...mitä iloa lapsille??
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaa:ohhoh,olisit samanlaisen saanu 500e halvemmalla!
No voi kai sen myydä pois kun ei enää ole käyttöä. Kyllä kai tuo nyt useamman vuoden sentään menee?Alkuperäinen kirjoittaja ...:hmm, minun mielestä huono lahja. koska tuo näyttää siltä ettei kovin vanhalle ole hyvä, tai siis käytännöllinen ja aika lapsellisen näköinen..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:hmm, minun mielestä huono lahja. koska tuo näyttää siltä ettei kovin vanhalle ole hyvä, tai siis käytännöllinen ja aika lapsellisen näköinen..
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:todella kivan näköiset! Tytöt ovat varmasti mielissään! Miksi aina pitäisi antaa pelkkiä leluja lahjaksi? Itse "kieltäydyin" ostamasta leluja miehen siskon tytölle. Saa uuden huoneen ja lupasin ostaa sinne jotakin uutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No voi kai sen myydä pois kun ei enää ole käyttöä. Kyllä kai tuo nyt useamman vuoden sentään menee?Alkuperäinen kirjoittaja ...:hmm, minun mielestä huono lahja. koska tuo näyttää siltä ettei kovin vanhalle ole hyvä, tai siis käytännöllinen ja aika lapsellisen näköinen..