Tilannekuva synnytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljonko tolla istukalla oli painoa? :whistle:

Mä näin oman istukan vain vilaukselta. Naapurihuoneen synnyttäjän istukkaa sen sijaan katselin tuollaisessa kulhossa synnytyssalien välissä olevassa yhteisessä vessassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies räpsi vahingossa mun römpsästä kuvia vaikka kuvaan olis tarvinnut saada vain vauveli :laugh: Hieman piti editoida kuvia :whistle:

Näin myös meillä ja kaiken lisäksi appiukko katsoi ekana paperikuvat,kun en ollut ite ehtiny vilkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Mä näin oman istukan vain vilaukselta. Naapurihuoneen synnyttäjän istukkaa sen sijaan katselin tuollaisessa kulhossa synnytyssalien välissä olevassa yhteisessä vessassa. :D

Ei mitään muistikuvaa mitä paino.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Näyttää siltä, etä tuli alle ja porisemaan :kieh: Tuolalisessa metalivadissa valmiina :xmas:

Ette sit ryhtyneet siihen Lootus-jutuun, että napanuoraa ei katkaista, vaan roudataan istukkaa mukana kunnes se itellään tipahtaa...?

Joo ei kahdessa lapsessa oli riittävästi kannettavaa.

Timppa prkl |O , meni sekä yöunet että ruokahalu :x

Mulla on istukkakammo. Esikoisen syntymän jälkeen kätilö näytti mulle istukkaa ja sikiökalvoja, ja sain niistä ikuisen trauman. Kakkosen syntymän jälkeen kielsin näyttämästä, mutta näin istukan tuollaisessa purnukassa kun olin matkalla suihkuun |O :x

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Minä kuvasin kaksosten istukan. Sepä se olikin hieno!

:x Helppo uskoa... Oliko se yhteinen vai? Aika iso varmaan?

Terveen näköinen istukka. Meillä oli molemmilta lapsilta ihan harmaa kalkista. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Mä pyysin oikeen esitteleen sitä. Ei se kätilö olis kai ees vilauttanu mut kysyin et miltä se näyttää *uteliaisuus iski*

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä pyysin oikeen esitteleen sitä. Ei se kätilö olis kai ees vilauttanu mut kysyin et miltä se näyttää *uteliaisuus iski*

Mulle vilautti ihan pyytämättä. Aika pieni lätty se mulla oli, ei ihan puolta kiloakaan.
Pojan istukkaa mä en nähnyt kun en ollut täysin läsnä syntymähetkellä. :D

mä näin nyt vasta ekan kerran istukan ja kolmas lapsi syntyi, nyt olin siinä kunnossa että siellä kumartelin että näytäppäs miltä se näyttää... :D eikä se luonnossa niin oksulta näytä kuin luulin, mä vielä hyvin veri ym kammoinen.

Yhteistyössä