Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Näyttää siltä, etä tuli alle ja porisemaan :kieh: Tuolalisessa metalivadissa valmiina :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun tekee pahaa. ja sit nuo kengät käy vähän pesussa vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Näyttää siltä, etä tuli alle ja porisemaan :kieh: Tuolalisessa metalivadissa valmiina :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies räpsi vahingossa mun römpsästä kuvia vaikka kuvaan olis tarvinnut saada vain vauveliHieman piti editoida kuvia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Paljonko tolla istukalla oli painoa?![]()
Mä näin oman istukan vain vilaukselta. Naapurihuoneen synnyttäjän istukkaa sen sijaan katselin tuollaisessa kulhossa synnytyssalien välissä olevassa yhteisessä vessassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ette sit ryhtyneet siihen Lootus-jutuun, että napanuoraa ei katkaista, vaan roudataan istukkaa mukana kunnes se itellään tipahtaa...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Timppa...miksi siitä kuvan otitte muistoksi...?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Paljonko tolla istukalla oli painoa?![]()
Mä näin oman istukan vain vilaukselta. Naapurihuoneen synnyttäjän istukkaa sen sijaan katselin tuollaisessa kulhossa synnytyssalien välissä olevassa yhteisessä vessassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä pyysin oikeen esitteleen sitä. Ei se kätilö olis kai ees vilauttanu mut kysyin et miltä se näyttää *uteliaisuus iski*