Tilanne päällä miehen kanssa, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En pysty nukkua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo tyhmä olen:
mut miksi rauhottavien jälkeen ei voinut jäädä sänkyynne nukkumaan.

Kyllä mä toisaalta ymmärrän tuon ja toisaalta en. Mä olen tosiaan joutunut rauhoittavia syömään aika paljon ja lapsi kömpii yöllä viereen, mitä olisi pitänyt tehdä? Sitä en ymmärrä miksi ap ajoi miehen pois sängystä, olisi itse mennyt sohvalle.

Mie en varmaan ois jaksanu käydä tuosta kinaamaan, vaan siirtynyt ite lapsen kanssa muualle nukkuu. En sit tiedä, jos oisin muutenkin jo suuttunut/kiihtyneessä tilassa, että miten ois mennyt.
Kuulosti aika ikävältä kyllä tuo tilanne.. :/

Kannattaisko hankkia niitä varapatjoja vastaisuuden varalle, niin ei tänne tarvitsisi tulla huutelmaan. Itseäni kyllä pelottaisi jos mies sanoisi että viiltäisi kurkun auki.

Siis teidän mielestä on OK, että aikuinen, joka on ottanut rauhoittavia nukkuu taaperon vieressä????

Mä ymmärrän sua ap, olen ollut samantyyppisessä tilanteessa. Kun tuntee olevansa nurkkaan ajettu niin mitä muuta siinä tilanteesa keksii kuin uhata poliisilla? Päihtyneenä EI NUKUTA lapsen kanssa samassa sängyssä. Toki seuraavan kerran tekisin tilanteessasi niin, että ottaisin lapsen ja lähtisin hotelliin.

Pelkäätkö miestäsi oikeasti? Jos vähänkin niin lähde jonnekin yöksi. Oma mieheni on joskus sanonut, että "tekis mieli vetää sua turpaan oikein kunnolla". Mutten ole hetkeäkään uskonut hänen tekevänsä sitä.

Väsyneenä äärirajoilla ei itsekään toimi järkevästi, mutta mokista on syytä ottaa kunnon morkkis ja ottaa opiski.

Jaksuja! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ssg :
Aika häiritsevää, jos vieraiden kestittämisen jälkeen ottaa vielä rauhoittavan...Ihan sekasin oli selvästi. Onko tietoa, minne ukko olis voinu mennä?

Siis mitä?? Mitä vieraiden kestitseminen liittyy rauhoittaviin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Koko tarinan perusteella musta kuulostaa siltä, että ap:n mies on se jonka tarttis käydä lääkärin juttusilla :whistle:

Miksi?

No koska se nappailee rauhottavia ja poistuu paikalta siksi ettei viiltäisi vaimonsa kurkkua auki.

Ei todellakaan kuulosta normaalilta.

Koko tarinan perusteella musta kuulostaa siltä, että ap:n mies on se jonka tarttis käydä lääkärin juttusilla :whistle:

Miksi?

No koska se nappailee rauhottavia ja poistuu paikalta siksi ettei viiltäisi vaimonsa kurkkua auki.

Vai poistuiko siksi, että menee vanhempiensa luokse / hotelliin saadakseen rauhan?

Alkuperäinen kirjoittaja herätkää mammat!!!:
Siis teidän mielestä on OK, että aikuinen, joka on ottanut rauhoittavia nukkuu taaperon vieressä????

Mä ymmärrän sua ap, olen ollut samantyyppisessä tilanteessa. Kun tuntee olevansa nurkkaan ajettu niin mitä muuta siinä tilanteesa keksii kuin uhata poliisilla? Päihtyneenä EI NUKUTA lapsen kanssa samassa sängyssä. Toki seuraavan kerran tekisin tilanteessasi niin, että ottaisin lapsen ja lähtisin hotelliin.

Pelkäätkö miestäsi oikeasti? Jos vähänkin niin lähde jonnekin yöksi. Oma mieheni on joskus sanonut, että "tekis mieli vetää sua turpaan oikein kunnolla". Mutten ole hetkeäkään uskonut hänen tekevänsä sitä.

Väsyneenä äärirajoilla ei itsekään toimi järkevästi, mutta mokista on syytä ottaa kunnon morkkis ja ottaa opiski.

Kuka täällä sanoo että se on ok? Mä en kyllä rauhoittavia ja alkoholia menis vertaamaan toisiinsa, ihan kokemuksesta. Ja toisekseen miksi ihmeessä miehen olisi pitänyt omasta sängystä lähteä minnekään? Ihan yhtälainen oikeus sillä on sängyssään nukkua. Kyllä mullakin palaisi käpy jos tultaisiin sängystä pois ajamaan.

Jos mies on ottanut alkoholia ja siihen päälle vielä lääkkeitä niin ei todellakaan mitään asiaa nukkumaan pienen lapsen viereen. Kukaan normaali ihminen ei sano viiltävänsä toisen kurkkua auki, ymmmärtäisin jos olisi uhannut että tukkii turvan kun ei jaksa kuunnella mutta että viiltää? :o
Hirveä tilanne, itse varmaan soittaisin taksin ja menisin kaverin tai sukulaisten luokse yöksi.

Aika häiritsevää, jos vieraiden kestittämisen jälkeen ottaa vielä rauhoittavan...Ihan sekasin oli selvästi. Onko tietoa, minne ukko olis voinu mennä?

No selvästi on kestittäessä kännänny, jos on noin sekasi menny rauhottavasta. Eli alkoholi ja lääkkeet.

Nyt käy pakostakin mielessä, että mitähän asiaa riita koski (oliko esim. mustasukkasuudesta kyse kun riitaa edelti illanvietto porukassa) ja onko taustalla enemmänkin paineita. Tuo vuosi synnytyksen jälkeen tuntuu tiedettävästi olevan niitä vaikeimpia parisuhteen kannaltakin. Mielestäni on hyvä, että mies on hankkiutunut hoitoon (olettaen että ihan omalla reseptillä on niitä rauhottavia apteekista hakenut), mutta voi olla tarvetta tiiviimpäänkin terapiaan. Ja reseptilääkkeitä käyttävää ei pitäisi kohdella kuten päihteitä käyttänyttä, jos hoito on määräyksen mukaista (ja säännöllistä).

Miksi?

Jos syö rauhoittavia niin on aika ilmeisen selvästi käynyt siellä lääkärin juttusilla. Ja mistä me tiedetään millainen tyranni ap voi olla? Me tiedetään vain ap:n tarina...Toki on ilkeästi sanonut mutta emme tiedä taustoja.

Siis siksi käskin miestä pois koska imetän yhä eli mun pitää nukkua lapsen kanssa samassa paikassa. Toista sänkyä eikä patjoja tms meillä ei ole ja sohva on kahdelle liian kapea. En nyt käsitä miksi mut täällä hulluksi haukutaan. Tukea hain koska jouduin pelkäämään lapseni ja itseni puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ssg:

No selvästi on kestittäessä kännänny, jos on noin sekasi menny rauhottavasta. Eli alkoholi ja lääkkeet.

Mutta missä ap puhuu alkoholista? Hänhän puhui vain rauhoittavista ja minä käsitin että tarkoitti rauhoittavien alaisena eli "päihtyneenä"

Kuka täällä sanoo että se on ok? Mä en kyllä rauhoittavia ja alkoholia menis vertaamaan toisiinsa, ihan kokemuksesta. Ja toisekseen miksi ihmeessä miehen olisi pitänyt omasta sängystä lähteä minnekään? Ihan yhtälainen oikeus sillä on sängyssään nukkua. Kyllä mullakin palaisi käpy jos tultaisiin sängystä pois ajamaan.

No näyttäähän se olevan, jos mies saa nukkua sängyssä ja äidille ja lapselle ei ole sopivaa paikkaa. Kuulostaa siltä, että ap:n kotona on kaksi paikkaa sänky & sohva. Sohva on hankala paikka vauvan kanssa. Omat kokemukseni rauhoittaviin rajoittuvat yhteen kertaan, mutta senkään perusteella en missään nimessä nukkuisi vauvan vieressä. Enkä ole nukkunut edes yhden viinilasin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Siis siksi käskin miestä pois koska imetän yhä eli mun pitää nukkua lapsen kanssa samassa paikassa. Toista sänkyä eikä patjoja tms meillä ei ole ja sohva on kahdelle liian kapea. En nyt käsitä miksi mut täällä hulluksi haukutaan. Tukea hain koska jouduin pelkäämään lapseni ja itseni puolesta.

No olisit itse mennyt sänkyyn keskelle ja ottanut lapsen viereen.

Kyllä muakin vittuttaisi jos juuri nukahtamisen hetkellä joku yrittäisi ajaa mut pois sängystä.

Miksi?

Vai poistuiko siksi, että menee vanhempiensa luokse / hotelliin saadakseen rauhan?

No ihan sama. Ei se silti ole normaalia puhua tollasia kurkunleikkausjuttuja.

Vai onko teistä :o ?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Tämä kuulostaa jeesustelulta, mutta sanomani tarkoitus on tuoda esiin, että muutakin elämää on: Kenekään ei pidä joutua pelkäämään perheenjäseniä.

En tiedä tilanteesta laajemmin enkä riidan yksityiskohtia, mutta kertomasi perusteella olit pattitilanteessa.

En tiedä mistä mies löysi rauhoittavia, reilu vuosi sit hälle määrättiin niitä pienehkö satsi joten saattaa olla et oli niistä jäänyt. Alkoholia kukaan ei illan aikana nauttinut.

Yhteistyössä