M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:En todellakaan, jos niillä on tarkoitus ulkoillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:En todellakaan, jos niillä on tarkoitus ulkoillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:En todellakaan, jos niillä on tarkoitus ulkoillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:En todellakaan, jos niillä on tarkoitus ulkoillakin.
Mulla palelevat varpaat aina, ellei ole kunnon kenkiä ja tosta kuvasta ei käy ilmi, millainen pohja niissä on.
Jos se on sellainen kuin kaikissa halvoissa kengissä, niin ei kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:en, ku mä tilasin jo nämä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:En todellakaan, jos niillä on tarkoitus ulkoillakin.
Mulla palelevat varpaat aina, ellei ole kunnon kenkiä ja tosta kuvasta ei käy ilmi, millainen pohja niissä on.
Jos se on sellainen kuin kaikissa halvoissa kengissä, niin ei kiitos.
samalta noi näyttää kun mun ostamat 60 euron talvipopot! ja jos lämpövuori niin menee siinä missä kiskurihintaisetkin! ja lapsethan käyttää myös villasukkia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tilais kenkiä itselleni enkä lapselle mistään sovittamatta ensin. koot heittelee niin paljon eri merkeissä ja on tärkeää että kasvavalle jalallle on hyvä kenkä.