Tilaisitko tästä talvikengät (lapsen)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ostaisin. viime talveksi tilasin ellokset 'halpis' talvikengät lapsille ja olivat todella hyvät. jalat säilyivät kuivina ja lämpiminä loskakeleilläkin ja vaikka oli liukasta,eivät lapsilla jalat lipsuneet. todella hyvät kengät! ja maksoivat 12?/pari :D

en, ku mä tilasin jo nämä :D

7652985.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:
En todellakaan, jos niillä on tarkoitus ulkoillakin.

Mulla palelevat varpaat aina, ellei ole kunnon kenkiä ja tosta kuvasta ei käy ilmi, millainen pohja niissä on.

Jos se on sellainen kuin kaikissa halvoissa kengissä, niin ei kiitos.

samalta noi näyttää kun mun ostamat 60 euron talvipopot! ja jos lämpövuori niin menee siinä missä kiskurihintaisetkin! ja lapsethan käyttää myös villasukkia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:
En todellakaan, jos niillä on tarkoitus ulkoillakin.

Mulla palelevat varpaat aina, ellei ole kunnon kenkiä ja tosta kuvasta ei käy ilmi, millainen pohja niissä on.

Jos se on sellainen kuin kaikissa halvoissa kengissä, niin ei kiitos.

samalta noi näyttää kun mun ostamat 60 euron talvipopot! ja jos lämpövuori niin menee siinä missä kiskurihintaisetkin! ja lapsethan käyttää myös villasukkia.

Niin minäkin.

Oikeasti, ellei se ole kennomainen pohja tai erikoismateriaalia, jäätyvät varpaat niissä.
:xmas:

mä en tilais kenkiä itselleni enkä lapselle mistään sovittamatta ensin. koot heittelee niin paljon eri merkeissä ja on tärkeää että kasvavalle jalallle on hyvä kenkä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en tilais kenkiä itselleni enkä lapselle mistään sovittamatta ensin. koot heittelee niin paljon eri merkeissä ja on tärkeää että kasvavalle jalallle on hyvä kenkä.

Kun voi tilata kahta kokoa ja palauttaa ne mitkä ei ollut sopivat

Yhteistyössä