Tilaisin yhden synnytyksen , kiitos :)

• Viestiketjun aloittaja 38+0
  • Ensimmäinen viesti
38+0
Olisi tosi joutilas viikonloppu, lapsetkin menossa tänään mummulaan yökyläilemään ja mieskin voisi aloittaa isyysloman vasta tiistaina.Eikä ole muutenkaan mitään tekemistä, kaupatkin kiinni. Eli tänne yksi synnytys tälle päivälle tai huomiselle, KIITOS! :)

"aap"
edellinen syntyi 38+5 ja oli 2.6kg, tämä vauveli ultran mukaan nyt 3.1kg joten ainakin on reilusti edellistä isompi jo. Mut eihän tästä tiedä vaikka tulisi vasta kolmen viikon päästä. Silloin tosin en enää varmaan itse pysty liikkumaan kuin vierittämällä.

:)
Mä muistan kun oottelin esikoisen syntymistä ja olisin ollu jo viikon 36 jälkeen ihan valmis saamaan hänet pihalle. Puhuin tästä sitten kaverilleni jolla ei ole lapsia niin hän oli ihan kauhuissaan että miten voin toivoa että lapsi tulisi jo että parempi vaan kun saa kehittyä äidin vatsassa. Alkoi ärsyttää ihan suunnattomasti kun hän itse ei edes tiennyt mitä on olla raskaana ja sitten paasaa minulle. Ei nyt ehkä liittynyt tähän aloitukseen mutta kerroinpa vaan. :D Niin ja lapsi syntyi sitten 39+6.

"menninkäinen"
:D pitäiskö mun tulla "vääntään veistä haavassa" ja kertoa että heräsin yöllä supistuksiin 03.15 ja siitä asti melkein koko ajan olen tässä jumppapallon päällä istunut ja pyöritellyt... sup.väli nyt 6min, aluksi oli 10min, oisko pääsisäsenvauva tulossa oikeesti... rv38+2

Yhteistyössä