Tilaaminen Vauvamaailmasta?

  • Viestiketjun aloittaja Weera
  • Ensimmäinen viesti
Jenni
Olen itse ostanut sieltä kahdet rattaat. Toiset hain paikan päältä, toiset tilasin netistä. Netin kautta tilatut tulivat kyllä nopeasti...MÚTTA, molempiin rattaisiin ilmeni vikaa ja olen joutunut ja joudun edelleen tappelemaan heidän kanssaan takuu-asioista! Takuuhan siis on voimassa ja vika sellainen että takuuseen menee, mutta he eivät ole halunneet ottaa vastuuta vaan ovat jättäneet jopa vastaamatta lukuisiin yhteydenottopyyntöihin. Nyt yli kahden kuukauden odottelun jälkeen jouduin viemään asian kuluttajaneuvontaan. Joten jos millään voin ketään muuta auttaa välttämään tämän, niin neuvoni on: Osta jostain muusta nettikaupasta, niin ehkä saat takuunkin niin kuin kuuluu, jos rattaillesi jotain kuitenkin sattuu!!! Ja kun kysymyksessä on tässäkin tapauksessa KAHDET heiltä ostetut rattaat! En missään nimessä siis suosittele heiltä ostamaan.
 
katja
Outoa, itsellä tuli rattaisiin vika ja sain todella nopeasti heiltä avun siihen eli minulla takuu ainakin toimi todella hyvin ja en voi muuta kuin kehua tätä nettifirmaa.
 
qxl
Olen itse ostanut sieltä kahdet rattaat. Toiset hain paikan päältä, toiset tilasin netistä. Netin kautta tilatut tulivat kyllä nopeasti...MÚTTA, molempiin rattaisiin ilmeni vikaa ja olen joutunut ja joudun edelleen tappelemaan heidän kanssaan takuu-asioista! Takuuhan siis on voimassa ja vika sellainen että takuuseen menee, mutta he eivät ole halunneet ottaa vastuuta vaan ovat jättäneet jopa vastaamatta lukuisiin yhteydenottopyyntöihin. Nyt yli kahden kuukauden odottelun jälkeen jouduin viemään asian kuluttajaneuvontaan. Joten jos millään voin ketään muuta auttaa välttämään tämän, niin neuvoni on: Osta jostain muusta nettikaupasta, niin ehkä saat takuunkin niin kuin kuuluu, jos rattaillesi jotain kuitenkin sattuu!!! Ja kun kysymyksessä on tässäkin tapauksessa KAHDET heiltä ostetut rattaat! En missään nimessä siis suosittele heiltä ostamaan.
En kyllä ihan usko tätä kertomusta, oletko kilpailija joka haluaa vaan mustamaalata vauvamaailmaa.

Itselläni oli pikkuvika vaunuissa ja osa lähetettiin suoraan tehtaalta minulle. (tuli kolmessa päivässä saksasta ja olen aivan varma, että muut yritykset eivät tätä vikaa olisi edes korvannut, koska se ei oikeastaan kuulunut takuunpiiriin) Mielestäni tämä on palvelua mitä en ole ikinä saanut ja en voi muutakuin suositella.

Kannattaa käydä paikanpäällä jos ei uskalla tilata netistä!
 
neitimökkinen
Ilmoittavat tosi nopeasti onko tavaraa vai ei.

Itse sain vastauksen 5 minuutissa ja kysyin hartan vaunuja kello 12 aikaan yöllä eli joku oli silloinkin vielä töissä :) Huippupalvelu
 
"pauliina"
haloo kansa, vauvamaailman ja villen kellon omistaa hiljattain valekonkurssin tehneet heikki koivu ja sirpa koivu. Kun verottaja ajoi näiden entisen yhtiön konkurssiin jota ei tietenkään tullut kun nämä ehtivät siirtää valtaisan omaisuutensa piiloon verottajalta ilmeisesti johonkin veroparatiisiin. Liike laitettiin pojan ville koivu nimiin jotta vouti ei perässä kulkisi. Tämä sirpa koivun mielestä veroja eikä velkoja kannattanut maksaa, maksettiinko ulosottomieskin hiljaiseksi, olisi luullut että niinkin pienessä kylässä kuin vammala olisi vouti nähnyt että koivut elävät entistä ylellistä elämäänsä miljoonia pyöritellen, todellinen yrittäjä on siis heikki ja sirpa koivu, ville on pelkkä juoksupoika joka tekee niinkuin vanhemmat määräävät eikä ymmärrä olleensa bulvaani koko veronkierrossa
 
Tyttiiiiiii
Eiköhän nämä koivut liity puualaan, eikä siten mitenkään tähän viestiketjuun.

Ite tilasin teutonian vaunut ja sain haluamani värin heidän ilmoittamassaan ajassa, eli itse ainakin voin suositella.

Kesälomalla kävin hakemassa sieltä meidän 9 vuotiaalle sellaisen polkuaton
 
Lioubov
Täältä pesee kommenttia sinne Vauvamaailman suuntaan. Olisin halunnut ostaa heidän kautta El-Jot Tessa malliset vaunut. Tein oikeaoppisen tilauksen heidän verkkosivujen kautta, vahvistus tuli sähköpostiin se oli vielä ok. Sitten odotin ja odotin ja odotin niitä vaunuja ja monet kerrat laitoin asiasta sähköpostia saamatta mitään kunnon vastausta. Yhden kerran kysumykseeni "löytyykö sitä Tessaa heiltä, vai haenko vaikka Venäjältä niitä vaunuja" mulle vastattiin tylysti ainoastaan " hae Venäjältä" onneksi en tässä vaiheessa maksanut olemattomasta tuotteesta. Kävin jopa siellä Villen kellossa paikan päällä jossa sanottiin ettei siellä liikkeessä olla millään lailla tekemisissä kyseisen Vauvamaailma yrityksen kanssa mikä oli aika erikoineb homma sillä kaikki verkko-osoitteet kulkevat nimenomaan Villen Kello yrityksen alta.. Peruin mun olemattoman tilauksen ja petyin todella paljon kun en saanut vaunuja ja ainoastaan huonoa asiakaspalvelua. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN KYSEISTÄ LAFKAA. Ostin El-Jot rattaat halvemmalla suoraan tehtaalta. Rahasiirron jälkeen tavarat toimitettiin DPD:n kautta alle viikossa. Et sellaista tällä kertaa. Huom! Jos joku haluaa todisteita mulla on sähköpostiviesti vielä tallessa sekä mun lähettämät että sitten se saapunut.
 
vierailija
Oma tuore kokemus Vauvamaailmasta samankaltainen kuin edellisellä käyttäjällä: onnistunut tilaus verkkokaupan kautta, mitään ei ala kuulumaan, eikä toistuviin kyselyihin vaivauduta vastaamaan yhtään mitään. En osaa sanoa olisinko saanut ohjeen hankkia Venäjältä / Saksasta / jostain muualta jos olisin jaksanut heitä spammata. Täällä olevan palautteen luettuani luovutin, ja suosittelen samaa muillekin.
Meidän tapauksessamme tarve koski Hartanin vaunujen varaosia (täsmälleen oikea varaosa löytyi Vauvamaailman verkkokaupasta, sitä yritin tilata...). Vinkiksi Hartanin vaunujen osalta, jos teillä vastaavaa tarvetta, että kannattaa:
- tiedustella useammalta jälleenmyyjältä (Vauvamaailman kehotan jättämään väliin, heitä ei tunnu asiakaspalvelu kiinnostavan), tuolla lista: http://www.hartan.de/fi/haendler.php
- katsoa vaihtoehtona tilaaminen suoraan Hartanilta Saksasta (linkki edellä, sivut on ainakin osin myös suomeksi)
Meillä tarve täytetty, mutta ei kiitos Vauvamaailman - tässä tapauksessa varaosa löytyi varastosta OZ Babyltä, ja homma toimi nopeasti ja ystävällisesti.
 
vierailija
Sama kokemus täälläkin. Tilasin 3 vko sitten Vauvamaailmasta Hartan rattaille pyörät ja imetystyyny. Vahvistus tuli saman tien sähköpostiin, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään...Toimitusajaksi sivulla oli luvattu 3-7 työpäivää. Kysyn kerran sähköpostitse onko tavaraa tulossa. Mutta tämän ketjun 2 edellisen viestin perusteella vou päättää ettei kannattaa turha odottaa. Tilan muualta.
 

Yhteistyössä