tilaaminen usa:sta suomentaisitteko please

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
If you ordered via prepayment, we will send the googs, when the money reached our bankaccound.
If you pay via cash on delivery, you have to pay the money to th ups-men when you get your order.
Paying via paypal is the fastest option. We send the goods, when the money is on our paypalaccount.

mitä toi on suomeks

Jos maksat etukäteen, toimitamme tuotteet, kun raha on tilillämme. Jos maksat käteisellä, sinun tulee maksaa UPS:n kuljetusmiehelle, kun vastaanotat tilauksen. Maksaminen paypalin kautta (en tiedä mikä se on suomeksi) on nopein tapa, lähetämme tuotteet, kun raha on paypal-tilillämme.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Jos maksat etukäteen, toimitamme tuotteet, kun raha on tilillämme. Jos maksat käteisellä, sinun tulee maksaa UPS:n kuljetusmiehelle, kun vastaanotat tilauksen. Maksaminen paypalin kautta (en tiedä mikä se on suomeksi) on nopein tapa, lähetämme tuotteet, kun raha on paypal-tilillämme.
kiitos paljon
mikähän tuo ups kuljetusmies sitten on???

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
kiitos paljon

Luulisin, ettei tuo onnistu Suomeen tilattaessa, se on iso kuljetusfirma, joka vie paketteja ympäri maailman. Se voi Suomeenkin kuskata, mutten usko, että maksaminen siten onnistuu muualla kuin USA:ssa.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
kiitos paljon

Luulisin, ettei tuo onnistu Suomeen tilattaessa, se on iso kuljetusfirma, joka vie paketteja ympäri maailman. Se voi Suomeenkin kuskata, mutten usko, että maksaminen siten onnistuu muualla kuin USA:ssa.

:)kiitos taas.mies haluisi tilata vaatetta tuolta usa:sta ja mua ajatus vähän hirvittää :S

Alkuperäinen kirjoittaja miy:
Asian vierestä, mutta välttäisin kyllä tilaamasta netistä jos en a)ymmärrä, miten tuote maksetaan ja b) saadaan!

saatiinhan tänne jäkäjäkä :D
sitä vartenhan tässä koetan kysellä kun ei mun englanti niin täydellinen ole.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja miy:
Asian vierestä, mutta välttäisin kyllä tilaamasta netistä jos en a)ymmärrä, miten tuote maksetaan ja b) saadaan!

saatiinhan tänne jäkäjäkä :D
sitä vartenhan tässä koetan kysellä kun ei mun englanti niin täydellinen ole.
Joo, mutta en tarkoita tässä kielen ymmärtämistä, vaan sitä, miten nettifirma toimii, toimittaako esim Usan ulkopuolelle? jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on mahollista eu:sisälle ainakin

Eikö siellä ollut luottokorttimaksu mahdollinen? Minä en ole koskaan noita etukäteismaksuja tehnyt, enkä tiedä tuota paypal-systeemiä. Myös sitten tullimaksuihin pitää varautua, kun EU:n ulkopuolelta tilaa =)

Yhteistyössä