V
vierailija
Vieras
Tiktokissa ekan kerran selanneena tuntui että eikö siellä todella ole muu tarkoitus kuin tissien esittely?
En tiedä itkeä vai nauraa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet tullut oikeaan paikkaan. Täällä tissikuvat saavat yleensä kateellisten toimesta aika pikaisen lähdön.Tiktokissa ekan kerran selanneena tuntui että eikö siellä todella ole muu tarkoitus kuin tissien esittely?
Olet tullut oikeaan paikkaan. Täällä tissikuvat saavat yleensä kateellisten toimesta aika pikaisen lähdön.
On se nyt vittu kumma jos sä et löydä niitä tissikuvia muualta netistä kuin täältä. Tää ei ole mikään runk-ku sivusto!!Olet tullut oikeaan paikkaan. Täällä tissikuvat saavat yleensä kateellisten toimesta aika pikaisen lähdön.
Ei äijätkään koskaan katsele muiden helikoptereita eikä ollenkaan siis niitä muiden vehkeitäOkei. Mutta onko tiktok keski-ikäisten miesten runkkusovellus itselläni isot rinnat mutta en lähtisi tiktokkiin niitä heiluttelee. Enkä jaksa katsella kun muut heiluttelee.
Tiktokissa ekan kerran selanneena tuntui että eikö siellä todella ole muu tarkoitus kuin tissien esittely?
On siellä. Mulkut katsovat tissikuvia.Onko siellä myös mulkkuja?
Niin, en minä täältä kuvia etsi vaan piristän välillä viestäjäni. Sinä ilmeisesti etsit ja motiivisikin kerroit?On se nyt vittu kumma jos sä et löydä niitä tissikuvia muualta netistä kuin täältä. Tää ei ole mikään runk-ku sivusto!!
Sanavarasto loppuu kesken, niin täytyy jatkaa kuvilla?Niin, en minä täältä kuvia etsi vaan piristän välillä viestäjäni. Sinä ilmeisesti etsit ja motiivisikin kerroit?
Sä taisit saada traumat, kun joku sun kuva oli poistettu?Niin, en minä täältä kuvia etsi vaan piristän välillä viestäjäni. Sinä ilmeisesti etsit ja motiivisikin kerroit?
Emmä oo nähny siellä edes sivutissejä.Tiktokissa ekan kerran selanneena tuntui että eikö siellä todella ole muu tarkoitus kuin tissien esittely?
Kyllä ne sun kuvat on jo aika kulunut vitsi.Niin, en minä täältä kuvia etsi vaan piristän välillä viestäjäni. Sinä ilmeisesti etsit ja motiivisikin kerroit?
Kyllä ne sun kuvat on jo aika kulunut vitsi.
Ei muakaan kiinnosta tissikuvat. Nään kaksi kappaletta joka ikinen päivä. En silti ole nunna, ei vain tissit kiinnosta!! Kuinka vaikeeta se on ymmärtää?mene sinä nunna takaisin luostariin
tissikuvat on aina tosi kauniita eikä mikään vitsi