Tiirailua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kadunmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kadunmies

Vieras
Useat naiset tulevat oikein vainoharhaisiksi ja tikahtuvat paniikista, kun nyt kesällä seksikkäät pimut kulkevat paljastavissa vaatteiissa kaupungilla miesten silmänruokana. Ja voin vakuuttaa, että JOKAINEN terve heteromies tiiraa näitä pimuja. Jotkut osaavat tehdä sen niin hienovaraisesti, ettei kumppani huomaa.

Naiset uskottelevat itselleen, että ""Minun mies ei vieraita naisia vilkuile!"" Voi jessus, miten väärässä ovatkaan! Hyvännäköisen naisen nähdessään JOKAINEN mies tekee mielikuvituksissaan temput naisen kanssa. Se on luonnonlaki, eikä sille mahda mitään.

Eläköön kesä ja seksipimut!

Useat miehet tulevat oikein vainoharhaisiksi ja tihkahtuvat paniikista, kun nyt kesällä seksikkäät miehet kulkevat ilman paitaa ja shortseissa kaupungila naisten silmänruokana. Ja voin vakuuttaa, että JOKAINEN terve heteronainen tiiraa näitä miehiä. Jotkut osaavat tehdä senniin hienovaraisesti, ettei kumppani huomaa.

Miehet uskottelevat itselleen, että ""Minun vaimo ei vieraita miehiä vilkuile!"" Vio jessus, miten väärässä ovatkaan! Hyvännäköisen miehen nähdessään JOKAINENnainen tekee mielikuvituksissaan temput miehen kanssa. Se onluonnonlaki, eikä sille mahda mitään.

Eläköön kesä ja seksikkäät miehet!

Niin ja mitä sitten? Kyllä kuule jokainen nainen tuon tietää, eikä kuvittele mitään pehmosia. Mehän ollaan naisia, joita nuo miehet tiiraa.
Ootko aivan älykääpiö?

Tiukat farkkushortsit ja pullottava etumus sekä kiiinteät reidet.. nam. Hiestä kiiltelevä (kuin seksin jälkeen) jumalainen vartalo...

Luojalle kiitos aurinkolaseista ettei mieheni näe minne katseeni eksyy väkisinkin.

Minä vilkuilen kauniita naisia ja vaimo komeita miehiä. Onko avioliittomme jo helvetin esikartanossa? Onko tämä jotain nykyaikaan sidottua sairasta äärisuvaitsevaisuutta?

Tulisimmeko autuaiksi kieltämällä tosiasiat tai kieriskelemällä yhdessä mustasukkaisuudessa? Olisiko se kenties osoitus suuresta rakkaudesta tai jotenkin muuten hyväksyttävämpi käyttäytymismalli?

Ps. Saivartelijoille taas keppiä; tuijottavat, kuolaavat, huultelvat ja kähmivät moukat erikseen.

No hyvänen aika. Tottakai sitä tiiraillaan hvyännäköistä vastakkaista sukupuolta. En minä silti sitä miehelleni kerro ja hänkin tekee omat tiirailunsa hyvin hienovaraisesti.

Mielummin minäkin katson hyvännäköistä miestä kuin pidän vahtia minne mieheni katsoo.. Pah. Katsokoot minne lystää ;)

Jaa, sanon nyt kuitenkin oman mielipiteeni vaikka saatankin saada myrskyn aikaiseksi ;) Mulla ei henkilökohtaisesti ole mitään tarvetta katsella muita miehiä kuin miestäni. Mulle on aivan sama vaikka kaupunki olisi täynnä vähäpukeisia rakennusmiehiä tms. Minkä ihmeen takia mun pitäisi niitä katsoa, en ymmärrä? Ei hetkauta muut miehet tippaakaan kun on vaan aina ikävä omaa kultaa :)

Mieheni väittää myös ettei katsele muita naisia. Siihen en sinänsä ota kantaa kun en voi hänen silmillään katsoa...

Miksi te katselette niitä muita? Haluaisitteko siis kuitenkin jonkun muun kuin oman vaimonne/miehenne? Miksi ette sitten vaihda jos niin on?!

Minkä ikäiseksi minua kuvittelet? Olen kohta 30v. nimittäin... Ei minulla ole aiemmissakaan onnellisissa suhteissa tullut mieleen toisia miehiä katsella. Olisi kiva tietää miksi te niitä katselette?

Mielelläänhän sitä kaunista katselee, vaikka olisi onnellisessakin liitossa. Vai ollaanko me asfalttimiehiä tuijottelevat naiset vain poikkeuksellisen viriilejä? Vaikka katseleekin, ei se tarkoita sitä, että olisi valmis menemään sen pidemmälle. Flirttiä kehiin niin arkikin maistuu paremmalta.

Perusolettamuksesi, arvon nimimerkki ""Erilainenko?"" on nimimerkkisi mukaisesti erilainen. Se ei silti tarkoita, että haluaisimme silti jonkun muun vaimomme tai miehemme. Jos olisi, saattaisimme vaihtaakin, mutta sillä asialla ei juurikaan ole tekemistä tiirailun kanssa.

Jos haluaisin jonkin muun, luulisin sen etsimisen olevan kaikin puolin vaivattomampaa, jos vaimoni ei olisi vierelläni ""tiirailua todistamassa"". Mutta tämähän on vain arvailua...

Mä voisin vähän tiirailla sunkin miestä, salaa ja koettaa kohtaavatko katseemme. Oneksi et huomaa mitään;)

En minä silti välttämättä sen pidemmälle menisi, ehkä.

Mun ei tartte mennä kadulle tiiraa asfalttimiehiä, kun on semmoinen kotona. Täytyy sanoo, että en jaksa kotonakaan enää tiirata, kun mies itse on niin omaan napaansa tuijottaja> kehuskelee koko vapaa-ajan rusketuksellaan. Mun täytyy myös sanoo, että ei ne sängyssä oon kummempia kuin muutkaan miehet. Ovat päivän päälle niin väsyneitä, että eivät jaksa kunnolla rakastellakaan. Itse olen hyvännäköinen, mukava yms. ja sängyssä haluaisin kunnon seksiä, enkä vaan ainoastaan jotain rintojen imeskelyä ja muutaman minuutin käsillä hyvänä pitelemistä ja sen jälkeen miehen laukeeminen. Kunnon esilämmittelyt molemmin puolin ja suuseksit kans, oon sitä mieltä.Mut ei nää asfalttimiehet osaa pitää vaimojaan hyvänä tarpeeks. Niille vaan pitää antaa nautintoa. Sit ihmettelevät kun oma tiirailee vähemmän kauniita miehiä, mutta mukavia ja varmasti huolehtivat myös naisen hyvänä pitämisestä sängyssä. Talvella nää asfalttimiehet on sitten henkisesti masentuneita että silloinkaan ei kunnolla irtoa. Molemmille nautintoa sängyssä, sanon minä monen lapsen äiti ja haluan seksiä kolmesta seitsemään kertaa viikossa.

Että moni kakku päältä kaunis?

No nyt olikin puhe varmaan enemmän tuosta ""sielunruuasta"" kuten minä sitä kutsun. Eli pelkästä visuaalisesta mielihyvästä - eli vastaikkaisen sukupuolen katselusta. Nautittavahan sitä on komeita miehiä katsella. Silmä lepää. Yksi mieliharrastuksistani. ;-)

Itsekkin katselen vastakkaista sukupuolta ja innolla katselenkin. Teen sen tietysti hienotunteisesti, kuten miehenikin.
En tiedä yhtään naista, joka tulee vainoharhaiseksi siitä, että kadulla kulkee nuoria hyvännäköisiä naisia.
Me emme katsele naisia, vaan miehiä.
Kuulehan kadunmies, mies on naiselle obekti samalla tavalla kuin nainen miehelle.

Olen sitä mieltä, että kaunis ihmisvartalo on luojan taideteos. Vertaisin sitä johonkin upeaan Chagallin maalaukseen, jonka katseleminen tuottaa esteettistä nautintoa, vaikka ei sitä omalle seinälleen saisikaan.

Katselen hyvin mielelläni nuoria komeita miehiä. Silmanruokaa riittää jokaiselle.
En ole hermoromahduksen partaalla, vaikka kadut vilisevät kauniita nuoria naisia. Voi hyvänen aika, että jonkun mileikuvitus tuolla tavalla laukkaa!
Taidat olla jotenkin katkera, vai mikä sai tuollaista potaskaa ulos suoltamaan.

Tietenkin voin ihailla kauniita luojan taideteoksia! eniten ihailen tällä hetkellä pieniä lapsiani joka päivä. Ihailen kauniita naisia ja kauniita miehiä, meillä on ero siinä että en mielessäni halua tehdä temppuja muiden kuin oman komean mieheni kanssa. olempa itsekkin todellinen taide teos jonka ihoa saa vain yksi silmillään hivellä.

Yhteistyössä