Tiimarivihot esiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen aika uus palstalainen, mutta taustalla seuraillut pidempään ja tullut samaan tulokseen. Miten voi muuten muistaa niin yksityiskohtaisia asioita joistain nimimerkeistä, jollei niitä sinne tiimarinvihkoon kirjoittele?:O:kieh:
Joillain palstalaisilla ei ole nähtävästi omaa elämää lainkaan.:xmas:

Mä muistan joitain tosi turhanpäiväisiä juttuja tai jopa kokonaisia lauseita joiltain nimimerkeiltä. Jotkut nimimerkit näyttää tietynlaisilta tai heillä on muistiinjäävä avatar, jonka avulla muistan sitten niitä kirjoituksiakin. Eikö tätä kutsuta joksikin valokuvamuistiksi tms?

Kaikkea turhaa nippelitietoa tarttuu mun aivoon, mutta sitten sitä tärkeää ei niinkään mahdu :D

Mummeliisa tuli raskaaksi, kun hänet raiskattiin. Olisi pitänyt lapsen, mutta sai keskenmenon.
(tää jäi mieleen, kun oli niin yllättävä ja järkyttävä juttu suurperhe-ketjussaan)

Ok, nyt paljastan tyhmyyteni. Mutta mitä tarkoittaa tuo Tiimarivihko, aina siitä joku jotenkin mainitsee, mutten ymmärrä sen tarkoitusta. :ashamed: Jotenkin kyttäysmeiningillä vai?

Tyttö tenojoen varrelta asui oikeasti aivan pohjoisrajan tuntumassa Lapissa.
Hyytikyppynen menetti vauvansa sairauden takia.
Jätkä oli/on mode.
Keittiönoita tienaa hyvin ja sillä oli tuntupalkka jotain 30e tunti. Tykkää ostaa laaduksasta lihaa.

Mä muistan joitain tosi turhanpäiväisiä juttuja tai jopa kokonaisia lauseita joiltain nimimerkeiltä. Jotkut nimimerkit näyttää tietynlaisilta tai heillä on muistiinjäävä avatar, jonka avulla muistan sitten niitä kirjoituksiakin. Eikö tätä kutsuta joksikin valokuvamuistiksi tms?

Kaikkea turhaa nippelitietoa tarttuu mun aivoon, mutta sitten sitä tärkeää ei niinkään mahdu :D

Sama juttu itsellä. :)
Aina kun näkee jonkun nimimerkin palautuu jokin keskusteu mieleen.
Ikävä kylä ne negatiiviset jutut on helpompi muistaa tai surulliset.

[QUOTE="vieras";26967615]
sörhispöykerö oli hemmetin ärsyttävä ja teki jotain hiton KOETTA palstalaisilla.[/QUOTE]

Mä muistan et sillä oli joku tämmönen mut miten se koko juttu meni?

BootyPeppi suunnittelee muuttoa ulkomaille
Sangria on vaalea ja kaunis
Datalla ja astrolabella on palstalta alkanut intohimoinen suhde
BlakDahlia muuttui ehkäisypillereistä nymfoksi

no,aloittajasta vaikkapa muistan seuraavaa,koitan välttää jo aiemmin ketjussa kerrottujen toistoa :

hällä on kolme lasta kolmen eri miehen kera. on työskennellyt seiskassa joskus muinoin.

Sinisulka ei halua olla yksin, vaan ryntäilee suhteesta toiseen. (Mitä lie mahtaa kuulua nyt?)

Anatolian mies on turkkilainen, ja hänellä on kolme lasta. (Toivottavasti ei mennyt pieleen.)

Mummeliisa on suurperheen äiti, ja ilmeisesti lapsenlapsiakin on.

TriplaIsällä on kolme lasta :D

NinaTT puoltaa hanakasti imetystä ja on tukenut siinä monia apuatarvitsevia.

Vrs:n mielestä korvike on sekundapaskaa. (:D)

VenakkoMilanna on materialaisti.

Punaisen Puutalon Äidillä on kaksi lasta.

Anatolialla on kolme lasta: yksi tyttö ja kaksi poikaa. Asuvat Turussa ja Anatolian mies on turkkilainen pitsanpyörittäjä. Anatolia itse on koulutukseltaan röntgenhoitaja, mutta on nyt äitiyslomalla. Ikää 36 vuotta.

tytsi-89 opiskelee Turun yliopistossa kasvatustietä ja tytsillä on aika paksut hiukset. Oikeasti tytsin nimi on Suvi. Tytsi hengaili ninaTT:n kanssa, eikä ole koskaan ollut miehen kanssa - mitenkään päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26968812:
Anatolialla on kolme lasta: yksi tyttö ja kaksi poikaa. Asuvat Turussa ja Anatolian mies on turkkilainen pitsanpyörittäjä. Anatolia itse on koulutukseltaan röntgenhoitaja, mutta on nyt äitiyslomalla. Ikää 36 vuotta.

ei kai sen mies ole pitsamies.eikä ole itse valmistunut vielä hoitsuksi.eikä kai ole edes noin vanha.
tai sitten MUN tiimarivihko on väärässä :confused:

Yhteistyössä