Tiimarin "aarrepussi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pete:
Niin, se että tuotevalikoima vaihtelee myymälöittäin ei todellakaan tarkoita sitä, että tuotevalikoimaa voisi rajata myymälän sisällä.

Tässä linkki suoraan kuluttaja-asiamiehen ilmoituslomakkeeseen:
http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/34967487-45c0-4cfe-9d1a-b3c5f73889f4.aspx

Kiitos tästä, ilmoitus huijauksesta lähti!

voi luoja teitä :D tottakai tällasessa kampanjassa on rajattu mitä siihen kuuluu, sanoohan sen nyt järkikin. ja järki sanoo myös sen että parhaat tuotteet viedään päältä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja g:
voi luoja teitä :D tottakai tällasessa kampanjassa on rajattu mitä siihen kuuluu, sanoohan sen nyt järkikin. ja järki sanoo myös sen että parhaat tuotteet viedään päältä. ;)

No mutta kun ahneus iskee niin minkäs sille voi... Aikamoisia tampioita, vielä kehtaavat laittaa viestiä kuluttaja as miehelle....

Ei jumalauta taas. Ette kai te piheimmätkään oikeasti kuvittele että mikään myymälä jakaa ihan ilmaiseksi mitään? Tää on samaa idioottimaisuutta ahneilta mammoilta kuin aikanaan se joku nettikauppa jossa oli selkeästi vahingossa lusikkasettejä 0 euroa -niin johan ämmät piukuttaa että tekevät suurin piirtein rikosilmoituksen jos eivät saa lusikoitaan ilmaiseksi. Mitenhän siinäkin sitten kävi?

V***u, sitten järki-ihmiset joutuu kärsimään teidän tyhmyydestä ja ahneudesta, kun mikään myymälä ei enää ikinä uskalla luvata mitään tuntuvia alennuksia kun niistäkin mammat saa pelkkää kuluttaja-asiamiesuhkailua aikaiseksi... :headwall:

JÄRKEÄ SAA JA ON SUOTAVAAKIN KÄYTTÄÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Laittakaa ilmoitusta tuohon ylempänä olevaan linkkiin, niin Tiimari saa ansionsa mukaan!

Juu, laitetaan toki... NOT! Mikä helevetti teitä oikein vaivaa? Jäikö nyt lapselle saamatta muovailuvahat ja piirustuspaperit "aarrehintaan" vai mikä pikkareissa hiertää? Naurettavia olette, sori....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei jumalauta taas. Ette kai te piheimmätkään oikeasti kuvittele että mikään myymälä jakaa ihan ilmaiseksi mitään? Tää on samaa idioottimaisuutta ahneilta mammoilta kuin aikanaan se joku nettikauppa jossa oli selkeästi vahingossa lusikkasettejä 0 euroa -niin johan ämmät piukuttaa että tekevät suurin piirtein rikosilmoituksen jos eivät saa lusikoitaan ilmaiseksi. Mitenhän siinäkin sitten kävi?

V***u, sitten järki-ihmiset joutuu kärsimään teidän tyhmyydestä ja ahneudesta, kun mikään myymälä ei enää ikinä uskalla luvata mitään tuntuvia alennuksia kun niistäkin mammat saa pelkkää kuluttaja-asiamiesuhkailua aikaiseksi... :headwall:

JÄRKEÄ SAA JA ON SUOTAVAAKIN KÄYTTÄÄ!!!

Wau, tää oli kyllä niin hyvin sanottu, jotta PEESAAN!

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
siinä olisi pitänyt vähintään maininta että koskee erää tarjoustuotteita ja valikoimat vaihtelevat myymälöittäin.

näinpä. suomalainen kun lukee aina mainokset juuri, niinkuin itselle parhaiten sopii.
toisaalta missään EI sanota, että koskee koko myymälän valikoimaa, eikä se häiritse yllättäen ketään.

itse mainoksia tekevänä, en hämmästy enää mistään "kierosta" tekstin tulkinnasta...

Alkuperäinen kirjoittaja hei nipot:
siinä olisi pitänyt vähintään maininta että koskee erää tarjoustuotteita ja valikoimat vaihtelevat myymälöittäin.

näinpä. suomalainen kun lukee aina mainokset juuri, niinkuin itselle parhaiten sopii.
toisaalta missään EI sanota, että koskee koko myymälän valikoimaa, eikä se häiritse yllättäen ketään.

itse mainoksia tekevänä, en hämmästy enää mistään "kierosta" tekstin tulkinnasta...

ja kun siinä mainittiin kuitenkin että "valikoima vaihtelee myymälöittäin"... :whistle: ei vaan yksinkertaisesti haluta osata lukea. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pete:
Kotiin tulleessa mainoksessahan ei sanota, että tuotevalikoima on rajattu. Siksipä valitus kuluttaja-asiamiehelle lähti juuri sähköpostiin. Suosittelen toimimaan samoin.

Ihan oikeestikko oot mies? Voi apua.... Jotenkin oisin vielä ymmärtäny tän kotkotuksen tylsistyneiltä kotiäideiltä, mutta.....

ai sinäkin;D juu kyllä se työ tekijäänsä opettaa:D

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:

itse en tee mainoksia, mutta luulen ettei sellaista mainosta ole edes olemassa josta joku ei löytäisi jotain kitisemistä / kuviteltua porsaanreikää. On nimittäin tietyt ihmiset sen verran....hmmm... miten sen nyt nätisti sanoisi? Ääliöitä? No joo, ei ollut nätisti sanottu, en nyt muutakaan keksinyt.

itse en tee mainoksia, mutta luulen ettei sellaista mainosta ole edes olemassa josta joku ei löytäisi jotain kitisemistä / kuviteltua porsaanreikää. On nimittäin tietyt ihmiset sen verran....hmmm... miten sen nyt nätisti sanoisi? Ääliöitä? No joo, ei ollut nätisti sanottu, en nyt muutakaan keksinyt.

Itsekin olen töissä huomannut, että vaikka kaikki mahdollinen olisi otettu huomioon tarjousten rajaamisessa, jotkut asiakkaat eivät silti ymmärrä tarjousta ollenkaan.

Jos oikein aletaan vaatia, niin kohta mainoksista puolet on täynnä tekstiä, mitä tarjous koskee ja mitä ei, kuinka monta saa ostaa/ per talous/per henkilö ym...

Mä laitoin neljän euron pussin täyteen onnittelukortteja, jonka sisällä on "Mitä nainen haluaa" -dvd. Kaikkiaan 28 kappaletta :laugh: Nyt aion joka ikiselle päivänsankarille, synnyttäneelle etc. noit "lämpimät onnittelut"- kortteja.: Ja varmaan moneen kertaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:

Itsekin olen töissä huomannut, että vaikka kaikki mahdollinen olisi otettu huomioon tarjousten rajaamisessa, jotkut asiakkaat eivät silti ymmärrä tarjousta ollenkaan.

Jos oikein aletaan vaatia, niin kohta mainoksista puolet on täynnä tekstiä, mitä tarjous koskee ja mitä ei, kuinka monta saa ostaa/ per talous/per henkilö ym...

tuli taas mieleen vanha kunnon ota 3 maksa 2:D Kun täti sitten kassalla sanoi että otan nämä kolme paitaa ja maksan nämä kaksi muuta paitaa;) siis ota 3 ilmaiseksi ja osta 2 siinä lukikin:D siksi nykyään meillä lukee osta 3 maksa 2:D

Kyllä säälin kuluttaja asiamiehiä kun joutuvat tällaisia valituksia käsittelemään! Kuluttajat hohoi, jotain järkee tuohon touhuun! Teette itsenne naurettaviksi!! Ja vielä jos meette sille syyttömälle kassamyyjälle tollasta huutaan niin voi olla että seuraavalla kerralla sua ei oikeen hyvällä katota ja saat itsekin ansiosi mukaan!!! Jääkää kotiin idiootit!

Yhteistyössä