tiiättekö sen tunteen kun pikku asiat alkavat ärsyttämään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
siis tosissaan nyppimään... vaikak ne olis ihan turhan päiväisiä, sellasia mitä ei noin muuten jaksais edes kummemin huomioida...

mua nyt aamusta tuntuu ärsyttävän kaikkia.. tai ei kaikki mutta melkein... :ashamed:

se kun poika on kokoajan iholla kiinni, siis leikkiessään tunkee pikkuautoja taskuihin, lahkeista sisään, kun se haluaa syliin mutta sitten könyää siinä niin että kokoajan polvillaan potkii mua... se kun jatkuvalal syötöllä kuuluu
-ÄITI, mitä sinä puuhaat?
-Äiti laita tämä kiinni
-äiti mitä teet?
-äiti tule katsomaan
-äiti tule laittamaan tämä kiinni
-äiti mitä sinä teet...

siis sellasia normaaleja pikkulasten juttuja mutta jostain syystä ne nyppii nyt ihan urakalla, siis kun ei hetken rauhaa ole.. ja kun vastaan johonkin niin sitten seuraa jatkokysmyksiä, MIKSi,MITÄ,KUKA ja rimpsu alkaa alusta... :headwall: :headwall: kaiken saa selittää 10 kertaan aj aina vaan kysyy että mitä, mitä sinä äiti sanoit, mitä... AAARGH |O

lapsi on siis siinä iässä että kovasti haluasi tietää akikkea mutta ei sitten kuitenkaan ymmärrä mitä sanotaan..

ja mies, sekin alkoi ärsyttämään.. on siis ollut yön töissä ja nyt aamulla meidän kanssa tässä hengaili.. ja se ärsyttävyys tuli siitä kun yritin jostain typerästä aiheesat puhua niin se ei yhtään keskittynyt... :ashamed: katseli tissejä tai jumitti tai vastaavaa...
siis mä ymmärrän että se oli väsy ja ettei varmasti työyön jälkeen jaksa kiinnostaa mun pohdinnat jenkkiläisten erikoisista asunnosita ja muistakin jutuista... :ashamed:

:hug: Tiedän todellakin tunteen.

Meil on keskimmäinen kans samanlaine, kokoajan halimassa ja nuohoomassa. Mua oikein hävettää se, et mua ärsyttää kun se kihnuaa. Ylipäätään, en tykkää, et kokoajan ollaan iholla. Mut pakko se on kestää. Mä en halua kuulla joskus 20v päästä, et äiti ei koskaan halannu mua.

ja siis ärsyttää mokkulan hitaus, fb farmvillen tökkiminen.. typerät pikkuasiat.. ja lisäks sattuu ja kolottaa ja särkee käsiä sekä jalkoja..
ja mä sentään olen saanut nukkua yön heräämättä pitkästä aikaa, reilut 6 tuntia minkä pitäis olla ihan luksusta, ja mies vielä ihanasti aamulla on ollut pojan kanssa että mä oon saanu nukkua hetken pidempään... :ashamed:

mikä ihmeen känkkäränkkä päivä mulla on |O |O :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
:hug: Tiedän todellakin tunteen.

Meil on keskimmäinen kans samanlaine, kokoajan halimassa ja nuohoomassa. Mua oikein hävettää se, et mua ärsyttää kun se kihnuaa. Ylipäätään, en tykkää, et kokoajan ollaan iholla. Mut pakko se on kestää. Mä en halua kuulla joskus 20v päästä, et äiti ei koskaan halannu mua.

niinpä.. siis kun ei voi poiskaan työntää mutat sitten se käy hermoon kun toinen kiehnää ja könyää päällä, siis et kokoajan pitää nyplätä.. hetkeäkään ei osaa sylissä olla paikoillaan ja sitte jopa se leikkiminen on sitä et niitä perkl pikkuautoja tungetaan jalkojen alle, viereen ja taskuihin... :snotty:

Muaki ärsyttää, mutta enempi eilinen kuin tämä päivä. Eilen kaupassa jonku kersa rääkyi ihan sutena, mulla ei vaan hermot kestä sellaista. Ja illasta olin muka väsynyt - pah! Pyörin sängyssä koko yön ilman unta :.(

Mua on alkanu taas välillä ärsyttää pikkuasiat. Mä epäilen, että mun hormonitoiminta on alkanut normalisoitua, kun tuo imettäminenkin takkuaa niin pahasti, että lähinnä yöllä enää onnistuu :D
En nyt siis tod. väitä, että sulla olis kyse mistään semmoisesta.
On tässä kyllä hyvätkin puolensa, seksi on alkanut taas kiinnostamaan ihan eri tavalla:)

Sullaha menee sitte vielä hyvin..
Lapset ärsyttää mua jatkuvalla syötöllä (tai siltä se ainakin tuntuu ), en omista autoa, eli en pääse mihinkään. Kaverit ei käy kylässä, kukaan ei soittele. Mulla on sellainen olo että ihan sama vetäydynkö ihan kokonaan kaikkien elämästä. Kutsuja tulee kyllä kaikenmaailman bileisiin, mutta ei mulla ole lapsenvahtia jotta pääsisin niihin. Mun sosiaalinen elämä on täällä seinien sisällä tämän koneen kanssa. Aivan loistavaa että sua nyppii vain lapset!
Mä voisin vaihtaa sun kanssa osia, ihan milloin vain!
Eniten mua nyppii se että mua ei vaan yksinkertaisesti huvita enään mikään! Ei ulkoilla, ei siivota, ei soitella (kun kukaan ei kuitenkaan kerkiä puhumaan kuin kaks minuuttia) ..
Viittuakos tässä sitten enää..

Alkuperäinen kirjoittaja Eloton:
Sullaha menee sitte vielä hyvin..
Lapset ärsyttää mua jatkuvalla syötöllä (tai siltä se ainakin tuntuu ), en omista autoa, eli en pääse mihinkään. Kaverit ei käy kylässä, kukaan ei soittele. Mulla on sellainen olo että ihan sama vetäydynkö ihan kokonaan kaikkien elämästä. Kutsuja tulee kyllä kaikenmaailman bileisiin, mutta ei mulla ole lapsenvahtia jotta pääsisin niihin. Mun sosiaalinen elämä on täällä seinien sisällä tämän koneen kanssa. Aivan loistavaa että sua nyppii vain lapset!
Mä voisin vaihtaa sun kanssa osia, ihan milloin vain!
Eniten mua nyppii se että mua ei vaan yksinkertaisesti huvita enään mikään! Ei ulkoilla, ei siivota, ei soitella (kun kukaan ei kuitenkaan kerkiä puhumaan kuin kaks minuuttia) ..
Viittuakos tässä sitten enää..

höh... sun kyllä selkeästi tartteis päästä vähän ulos ilman lapsia... eikö mistään järjesty lasten hoito apua? mä uskon että ärsyttää ja vituttaa ja mikään ei kiinnosta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja lennia:
Mua on alkanu taas välillä ärsyttää pikkuasiat. Mä epäilen, että mun hormonitoiminta on alkanut normalisoitua, kun tuo imettäminenkin takkuaa niin pahasti, että lähinnä yöllä enää onnistuu :D
En nyt siis tod. väitä, että sulla olis kyse mistään semmoisesta.
On tässä kyllä hyvätkin puolensa, seksi on alkanut taas kiinnostamaan ihan eri tavalla:)

:D mulla kyllä olis kiinnostusta tehdä kaikkea, mutat energiaa siihen ei sitten olekkaan :snotty:
aina välillä iskee känkkäränkkä.. vaikak kaikki on hyvin ja mitään vikaa elämässä ei ole niin silti kaikki ärsyttää ja nyppii... :ashamed:

Yhteistyössä