Tiiättekö, että mulle alkaa ihan todella riittää...

Tiiätkö, että meille muillekin alkaa ihan todella riittää sinun sairaalloinen huomionhakusi, uskomattoman kehno itsetuntosi ja vainoharhat siitä että sinä olet ystävällinen ja ihana, me muut ilkeitä paskiaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:o mä vietän todella liian vähän aikaa palstalla :snotty: aina missaan kaiken actionin :kieh: :kieh:

sama täällä.. argh |O

Mie missaan, vaikka olenkin hengaillut tässä viime aikoina melko paljon. :whistle: :ashamed:

Asioista mitenkään tietämättä ja siihen kommentoimatta,että mikä on tämän aloituksen pointti,niin mun mielestä täällä kyllä moni on todella julmia ap:lle. Jos tekee aloituksen,niin miksi pitää heti alkaa nälvimään,viitaten tuohon valelääkäri-aloitukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Näkemiin vaan muru:
Tiiätkö, että meille muillekin alkaa ihan todella riittää sinun sairaalloinen huomionhakusi, uskomattoman kehno itsetuntosi ja vainoharhat siitä että sinä olet ystävällinen ja ihana, me muut ilkeitä paskiaisia.

Edelleen neuvoisin olemaan avaamatta yhtäkään miun aloitusta, jos noin paljon nyppii.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Näkemiin vaan muru:

Edelleen neuvoisin olemaan avaamatta yhtäkään miun aloitusta, jos noin paljon nyppii.

Ongelma on siinä, että sinä nälvit (huomaamattasi?) muissakin ketjuissa kuin niissä, jotka itse aloitat.

Alkuperäinen kirjoittaja yhyy:
Ja mitähän täällä taas on tapahtunut? Mä jään aina kaikesta jännästä paitsi:(

no ei yhtään mitään muuta kuin se, että teenlitku on nyt halunnut muutamassa ketjussa heittäytyä marttyyriksi. uuh, mitä dramatiikka jälleen.

Siis nyt on pakko kysyy et mitä ihmettä onko tuo teenlitku se sama joka riehu siinäkin ketjussa missä se pyysi vinkkejä sisustaan kotiaan??`Jos on niin EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!! Mä ihan oikeesti en oo tavannut täällä samanlaista ihmistä?? Katoin äsken tota ketjuu missä tappeli cracen kans (en muista miten nimi kirjotetaan)...Mä taidan häipyy mut sitä ennen kysyn et onko toi opena jyväskylässä?

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Siis nyt on pakko kysyy et mitä ihmettä onko tuo teenlitku se sama joka riehu siinäkin ketjussa missä se pyysi vinkkejä sisustaan kotiaan??`Jos on niin EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!! Mä ihan oikeesti en oo tavannut täällä samanlaista ihmistä?? Katoin äsken tota ketjuu missä tappeli cracen kans (en muista miten nimi kirjotetaan)...Mä taidan häipyy mut sitä ennen kysyn et onko toi opena jyväskylässä?

Ja jatkan viel et mä tykkäisin et tää palsta ois sellanen ettei tulis aina jotain kinaamisen ainetta et oltais vaan ja pidettäs ne mölyt mahassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
mä kävin pikalukasemassa tuon yhden ketjun ja mun mielestä teenlitku vois katsoa peiliin.

Hyvin sanottu.

Jos kyse oli tuosta ketjusta, joka meni ihan sivuraiteelle isolta osin teenlitkun "ansiosta", niin kehottaisin myös miettimään omaa osuutta.

Eikä se Maija Mielikuvituksetonkaan mikään hauska veto ollut.