Tiiättekö sen naisen joka kuljeksii ympäriinsä miljoonan kassinsa kanssa?

Taina
Minäkin tunnen Leenan olen monet kerrat jutellut hänen kanssaan kun hän oli Äänekoskella. Kävin katsomassa Leenaa myös Saarijärvellä kova on palo mennä eläinpuistoon.Leena on todella fiksu ihminen häntä on lähestyttävä oikealla tavalla. Leena ei kerjää koskaan mitään. Oli tosi otettu kun vein hänelle kahvit ja juusto leipää siinä me yhdessä joimme tienposkessa kahvia ja paransimme maailmaa.Jos kuulet tai näät Leenaa ole niin ystävällinen ja Kerro Leenalle rakkaita terveisiä ja sano että mummon paikka on auki sitten kun ei jaksa enää katsella maailmaa
 
Ss
Tämän viikon ollut nettipimennossa ja tosiaan täällä meidän paikkakunnalla "bongasin" laukku-leenan.

Olipa lapset kysyneet että tarviiko apua laukkujensa kanssa. Ei kuulemaan ollut tarvinnut.

Isäntä luuli et puhuin "paikallisesta" kassi-almasta...
 
taina
Leena on päässyt nopeasti Virroille asti.Sanokaa Tainalta terveisiä kun näätte häntä. Kävin hänen luonaan monta kertaa kun oli Äänekoskella ja vielä menin hänen perässään Saarijärvelle. Ihana lempeä ja sympaattinen ihminen.Elämä ei aina ole kaikille niin reilu no se siitä.Tiedoksi vaan jos joltain jää ylimääräistä pottu muusia ja hyvin paistettua makkaraa se on Leenan yks herkku.Kävin hakemassa sitä hänelle grilliltä se oli kuitenkin sellanen korvike annos aitoon verrattuna.Ihanaa kun hän sai uuden makuupussin ja villasukat.Minua harmittaa kun en enää nähnyt Leenaa olisin vienyt hänelle kynsilakan poistoainetta kun Leenan aine oli haihtunut pois.Oli niin kiva kun se kertoi,että välilliä tulee sellainen ladymäinen olo et tarvii lakata kynnetkin.....ja monta hauskaa tarinaa mitä turistiin. jätin hänelle yhteys tietoni siin toivossa että hän väsyisi kiertämään ja soittaisi minulle niin kävisin hakemassa hänet kotiini ja lapsille mummoksi vaikka vaan talven ajaksi huilaamaan ja lepuuttamaan kipeytyneitä jalkojaan.Leena jäi kyllä pysyvästi mieleeni en tiedä miksi mutta hyvä niin.On ihana huomata että Leena huomataan ja te autatte häntä minkä voitte. laittakaa minulle viestiä Leenan reitiltä kiitos!!!!!
 
Rakastunut Pörriäinen
Olen tavannut Laukku Leenan ja jutellut useita kertoja hänen kanssaan, toivon todella sydämestäni, että Leena löytäisi vaikka sieltä tien päältä loppuelämäkseen ystävän.
Leena tuntui tosi kultaiselta ja mukavalta ja hyvin, hyvin järkevältä ihmiseltä.
Hän on hyvin kiehtova persoona. Onnen enkeleitä Leenan matkakumppaniksi ja tien turvaajaksi hän kyllä ansaitsisi todella suuren sylin turvaa. Hän on itse hoitanut omaa äitiään pyyteettömästi pitkän ajan ja hän jos kuka ansaitsisi enemmän kuin mitä hänellä on tällä hetkellä itselleen tarjota.
 
ile
Nyt istuu Leena Virtain keskustassa bussi pysäkillä ja odottaa kyytiä Ruoveteen. Yöpyi täällä kamalassa vesisateessa. Onneksi hänellä on iso pressu jolla peitti tavaransa ja itse istui ison sateenvarjon alla koko yön.
 
Keeka
...aikaan Laukku-Leena oli Virroilla tien 66 laidassa menossa Ruovedelle päin. Ei vielä Yläisen Torisevan kohdallakaan. Ilmeisesti saanut kyydin iltapäivän aikana jos ei enää illalla näkynyt!:)
 
"minä"
Vähän tietoa leenasta:
http://www.joroistenlehti.fi/Etusivu/laukkuleena_kiert%C3%A4%C3%A4_suomen_teit%C3%A4_10270541.html
Koska yhteiskunta ei tarvinnut hänen työpanostaan, Leena päätti kuusi vuotta sitten heittäytyä Luojan ruokittavaksi, kuin taivaan linnuksi. Hän alkoi kiertää peukalokyydillä ympäri maata keräten jäteastioista pulloja ja tölkkejä. Panttirahoilla hän ostaa ruokaa ja piipputupakkaa tupakan käärimistä varten...
 

Yhteistyössä