Tiiättekö mistä oon hiukka kateellinen

9MM
Barbie animaatiot ainakin ovat tosi huumoripitoisia, käy aikuisellekin.
Varmaan samaa settiä tuo leffakin.

Meillä tytöt ovat viihtyneet isommissa porukoissa, mutta aina niissäkin on ne parhaat kaverit joiden kanssa yhteys on parempi kuin toisten, ja tämän kanssa vietetään aikaa kaksinkin.
Kolmen kanssa kun lähtee niin yksi saattaa jäädä ulkopuoliseksi, ei sekään ole hyvä.

Itse olen opettanut, että ole rehellinen äläkä koskaan juorua salaisuuksia eteenpäin (paitsi omille vanhemmille )
Muuten kai nuo ovat itse soppansa keittäneet. Kokemukset opettavat parhaiten.

Täällä tyttö aloitti lukion viime viikolla eikä tunne sieltä ketään. Jäänyt nyt jo vähän paitsioon. Kaikilla tuntui olevan joku vanha koulukaveri siellä. Tyttö oli vähän alakuloinen ja jännitti kouluun menoa. Mietittiin yhdessä mitä tehdä. Tänään hän ilmottautui kuoroon ja koulun futisjoukkueeseen. Eiköhän näillä jo pääse hyvään alkuun ja saahan näistä samalla helpolla muutamia opintopisteitä. Toivotaan, että tyttö saa kavereita.
Joo siis mäkin sanonut et on rehellinen ja uskaltaa kertoa omat ajatuksensa toisille sillain löytää ne sulle omat ja oikeet kaverit ettei droppaa vaan miellyttäjäksi ja sit ite voi huonosti et pitää pystyy puhuu vaikeistakin asioista ettei patoudu ja aitous tuo sitä henkistä energiaa sulle ja syttyy elämään ihan eri tavalla. Joo toivottovasti tyttös löytää kavereita. Ja juu kyl munkin tyttö viihtyy isomissakin porukoissa ja tyttö kyl huomaa asioita toisesta aika hyvin.
Tänään aamulla herättiin tyttö söi muroja ja puheli kaverinsa kaa ja sit halattiin ja tyby lähti skoleen ja sanoi et tulee mielellään uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Etkö ymmärrä lukemaasi vai pysty toimimaan ohjeiden mukaisesti. Onko ongelmasi keskittymiskyvyn puute. Ruoan laittaminen on ihan vastaava juttu kun oppii ajamaan polkupyörällä.
Nosiis kyl mä perus ruuat osaan tehdä. Ei keskittymises oo vikaa. Mut jotenkin se leipominen menee läskiksi. Esim kerran keräsin mustikoita soitin naispuoleiselle frendille se ohjeisti mitä pitää tehdä ja tein mut silti se piirakka lässähti. Kaikki vaan ei oo hyviä leipureita. Mä en sitä paitsi ymmärrä et miten ne valmiit pullat voi lässähtää kato mun tapauksessa valmis pullakin päättää lässähtää.
 
Siis täh. Miksei perhe elämässä olisi omaa aikaa? Kyl mulle oli ok et nainen lähti reissuun ja mä jäin vauvan kaa kahestaan ja toistepäin tai jos halusi olla yksin kotona ni mentiin mökillekkin muutamaksi päiväksi tai mentiin kyläilemään.

Nii.

Tilanne saattaa olla hiemaan erilainen, kun lapsia on jo neljä, isä on yrittäjä jonka päivät kestävät matkoineen 10 tuntia eikä ole edes sitä mökkiä.

Mä kävin kerran viikossa yksin isommassa ruokakaupassa kaupungissa. Ja kun mies tuli kotiin odotin jo juoksutossut jalassa että NYT pääsee lenkille.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Nii.

Tilanne saattaa olla hiemaan erilainen, kun lapsia on jo neljä, isä on yrittäjä jonka päivät kestävät matkoineen 10 tuntia eikä ole edes sitä mökkiä.

Mä kävin kerran viikossa yksin isommassa ruokakaupassa kaupungissa. Ja kun mies tuli kotiin odotin jo juoksutossut jalassa että NYT pääsee lenkille.
Joo no toi on vaikee. Mut oliko myös kaikki viikonloput töissä? Ja entäs mummit ja ukit? Mut joo mulla 1 lapsi ni senkin sai hoitoon. Lisäksi meillä oli tuki perhe palvelu et kerran kuussa oli viikonlopun siellä. Oliko silloin tollasta tukiperhe palveluu kun sun lapset oli pieniä?
 
Joo no toi on vaikee. Mut oliko myös kaikki viikonloput töissä? Ja entäs mummit ja ukit? Mut joo mulla 1 lapsi ni senkin sai hoitoon. Lisäksi meillä oli tuki perhe palvelu et kerran kuussa oli viikonlopun siellä. Oliko silloin tollasta tukiperhe palveluu kun sun lapset oli pieniä?

Kai tukiperhepalvelu oli. Ja saatiin me lapset mummolaan. Ei tietenkään kaikkia kerrallaan. Eli omaa aikaa oli vain jos jompikumpi hoiti koko katraan yksin.

Mies kävi työporukan kanssa sanomassa ja mä muiden palstalaisten kanssa lähikaupungissa syömässä. Siinä ne sit olikin.

Ja se, miten nuivasti mies suhtautui illalla tapahtuvaan ravontolassa syömiseen (huom, olin autolla liikkeessä, illan aikana join punkkulasillisen ruokajuomana ja paikalla oli aina vain naisia!) sai mut hissukseen tajuamaan ettei mua, mun elämää, enää edes ole.


Ei ehkä ihme että eroon se päätyi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä