Tiheän imun kausi???

Tervgehdys!

Muistaako kukaan milloin vauvalla on näitä tiheän imun kausia?
Meillä nyt tasan 9-viikkoinen poika, joka söi ensimmäiset 6 viikkoa öisin 1,5-2 tunnin välein. Sitten oli n. 2 viikon hyvä jakso, jolloin heräsi yöllä vain 1-2 kertaa syömään. Mutta nyt sitten on 2 viimeisintä yötä taas herätty todella tiheään, viime yönä tunnin välein... \|O
Voisiko kyseessä olla tiheän imun kausi, vai onko tässä nyt taas tullut jokin taantuminen takaisin levottomiin öihin...?

terveisin todella väsynyt Lehmikki
 
Eikös ollut 11-12 vkon paikkeilla ainakin.

Jos nyt ajattelee mitä teillä on jo ollut. Mutta mä muistan, että meidän vauva (nyt 6kk) imutteli tosi tiheään 9-10 vkon paikkeilla. Ja se kannatti. Edelleen rintamaidolla mennään kiinteiden ohella, ja maitoa on riittänyt huisasti. Itse olin kyllä aivan poikki. Imutteli öisinkin 1/2h välein...

Jaksuja vaan. Kyllä se taas helpottaa :hug:
 

Moi!

Jos nyt en ihan väärin muista niin meillä oli tiheää imua ekat kaks kuukautta ja sit n.3kk ja 6kk iässä ja nyt on kai tulossa jälleen =)

Tyttö nyt 8kk 19 pv ja rintamaitoa on riittänyt kun vaan on jaksanut imettää sinnikäästi vaikka 30 min välein.. Alkuun istuttiin tuntikaupalla soffalla ja tissiteltiin! Nyt tyttö konttaa luo huudellen titi titi ja repii rinnuksista kun tahtoo maitoa B)
 
Kiitos kaikille vastanneille!

Nyt viime yö menikin sitten jo taas paremmin, eli vauva heräsi vain klo 2.30 ja 6.30 syömään. Eli edelliset rikkonaiset yöt olivat onneksi vain poikkeus... Nyt taas jasaakin vähän parmmin, kun on saanut nukuttua hieman pidempiä pätkiä :)

Lehmikki ja vauva 9 vko
 
Meille sanottiin aikanaan neuvolasta, että vauvan tiheän imun kaudet on kolmen, kuuden ja yhdeksän viikon iässä sekä kolmen ja kuuden kuukauden kohdalla.

Tähän asti on ainakin tuo ennuste paikkansa pitänyt, vaikka omalla kohdalla lisäisin tuohon vielä kyllä tämän nykyisen 4 kk:nkin. Vai onkohan tämä vielä sitä 3 kk:n imukautta :whistle: .

Mun mielestä tähän asti se tiheämpi imeminen on kestänyt viikosta pariin.
 

Yhteistyössä