Tietokonetietäjät! Pölliikö joku mun nettiäni??

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Kas, kas, velmuja laitteita. Mutta mun pitäisi nyt ainakin näiden ohjeiden mukaan käyttää ihan tota omaa mokkulaa, toi langaton on pois päältä. Silti tuolla lukee kyllä se Yhteys: Lähiverkko ja internet..

noniin, eli kun olet sen pistäny pois päältä niin sillon käytät mokkulaa :D

yksinkertaista, eikö totta? :D :D

siellä lukee tuo varmaan sen takia että sitäkautta pääsee sitten vaihtamaan tai se on jotenkin ehdollisena tms. vaikia sanoa kun en tunne vistan toimintaa kun en ole sitä koskaan käyttäny. windows seiskasta oisin osannu heti sanoa että mitä tarkottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä se nyt haittaa jos vähän sun liittymää lainaa? Ajattele, sehän voi olla vaikka joku ystävällinen jonka okt:n roskikseen saat ohikulkiessas nakata koiranpaskapussisi, sehän olis vaan niinku "returning the favor?"

No sitä se haittaa ettei tää mun nettini suostunut toimimaan! Sopii kyllä lainata sit kun mä en tarvitse :D Ja mä oon kerrostalossa nyt, niin en saa pistää noita kakkapussejakaan kenenkään henk.koht. roskiskultaan, niin kyl se nyt vähäsen ottaa sit kaaliin :xmas:

Niinpä niin... toisilta on helppo olla vailla mutta itselle niin pirun vaikea antaa...

Voivoivoi ja tuituitui :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
Kas, kas, velmuja laitteita. Mutta mun pitäisi nyt ainakin näiden ohjeiden mukaan käyttää ihan tota omaa mokkulaa, toi langaton on pois päältä. Silti tuolla lukee kyllä se Yhteys: Lähiverkko ja internet..

noniin, eli kun olet sen pistäny pois päältä niin sillon käytät mokkulaa :D

yksinkertaista, eikö totta? :D :D

siellä lukee tuo varmaan sen takia että sitäkautta pääsee sitten vaihtamaan tai se on jotenkin ehdollisena tms. vaikia sanoa kun en tunne vistan toimintaa kun en ole sitä koskaan käyttäny. windows seiskasta oisin osannu heti sanoa että mitä tarkottaa.

Kyllä vaan, kiitoksia sulle! :D

Yhteistyössä