Tietokoneongelma, suomennosta jooko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virusten valtaama?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virusten valtaama?

Vieras
Mulla on palomuurina Comodo- niminen ohjelma, mutta se ei suostu käynnistymään. Löysin ohjeet asian korjaamiseksi, mutta voisiko joku atk- kieltä tunteva suomentaa vielä mulle tän:

"Uninstall Comodo completely and then (and only then) reinstall comodo from scratch. Do not try to reinstall comodo on top of the non-functioning installation."

Lähinnä tuo "from scratch" ja sitten "non-functioning installation"

Eli poista vanha asennus kokonaan ja asenna se uudestaan puhtaalta pöydältä (from scratch: ei vanhoja asennuksia). "non-functioning installation" tarkoittaa toimimatonta asennusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ahaa. Eli mun pitää ladata se ihan uusiksi ensin koneelle ja asentaa uusiksi kokonaan?
Kiitos sulle :)

Ja ihan ensimmäisenä poistat sen vanhan. Käytä sen uninstall-toimintoa. Et voi siis vain poistella kuvakkeita ja tiedostoja, vaan vedät ton uninstallin kautta sen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ahaa. Eli mun pitää ladata se ihan uusiksi ensin koneelle ja asentaa uusiksi kokonaan?
Kiitos sulle :)

Ja ihan ensimmäisenä poistat sen vanhan. Käytä sen uninstall-toimintoa. Et voi siis vain poistella kuvakkeita ja tiedostoja, vaan vedät ton uninstallin kautta sen.

Jeps, sen verran tiedän :)

Kuumimmat

Yhteistyössä