tietokoneista tietävät/microsoft word?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kiitos

Vieras
wordiini on menny joku ihme asetus päälle enkä saa sitä millään pois, sama tapahtui joitakin vuosia sitten, ja ystäväni sai sen pois kahta nappia painamalla, mutta en muista mitkä ne olivat...

elikkä, wordi laittaa jokaisen enter-painalluksen jälkeen sellaisen oudon, väärinpäin kirjoitettua P:tä muistuttavan merkin lauseen loppuun. lisäksi jokaisen välilyönnin kohdalle tulee piste. todella ärsyttävää, osaisko kukaan auttaa?

Minä taas aina laitan sen päälle, näkee missä on sitä enteriä tai jotain muuta painanut. Sinulla on siellä vaan kaikki merkit näkyvissä.

Riippuu aivan wordin versiosta, mistä sen saa päälle ja pois. Jossain on ihan yläpalkissa näkymässä painake sitä varten eli sitä painamalla saa päälle ja pois.

Se näyttää kappalemerkit ja muut piilomerkit. Mulla toi on ihan työkalurivillä ja kuvaketta klikkaamalla saan sen päälle ja pois. Koitas etsiä jonkin valikon alta tuo juttu.

no se täs onki ongelmana, ettei tota merkkiä oo missään työkalurivillä... eikä oikein valikostakaan löydy. mikä ton kyseisen ominaisuuden nimi on? (mulla englanninkielinen versio..)

Syy
Nämä merkit tulevat näkyviin, kun muotoilumerkit näytetään Wordissa.

Ratkaisu
Piilota muotoilumerkit.

Valitse Aloitussivu-välilehden Kappale-ryhmästä Näytä tai piilota.

Mun wordistä löysin tuollaiset ohjeet, mutta mulla on toi uusin versio ja suomenkielisenä. Eli en tiiä onko tosta mitään apua sulle....

Yhteistyössä