Tietokoneista jotain tietävät, apuja tänne nyt pliis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjelppivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hjelppivä

Vieras
Mulla on koneella karaokevideoita, mutta kun yritän kattoa niitä niin tulee ilmoitus että "video ei ole käytettävissä koska purkuohjelmaa "vids: div4" ei löydy.
Eli siis mitä mun pitää tehdä? Ladata joku ohjelma, mikä? Käyttis on Windows Vista Home premium tai jotain semmoista.

Mä vaan klikkasin sitä tiedostoa.. en mä tiiä millä se yritti sitä avata :( Ehkä Media Playerilla?
Noi on ilmeisesti jotenkin pakattu..ko? Tää kone on suht uusi, ja koska mä en ymmärrä tästä yhtään mitään niin varmasti yhtä sun toista tärkeetä tästä puuttuu. Virustorjunnan oon sentään tajunnut asentaa ja tiedostonkäsittelyohjelman. Siinäpä ne.

VLC player? Siinä pitäis olla itsessään omat kodekit millä voi avata musiikki tiedostoja, mene kuunneltavan kappaleen päälle ja paina hiiren oikeaa nappia ja properties tai ominaisuudet, siitä näet missä muodossa se on.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain tietävä;22692119:
VLC player? Siinä pitäis olla itsessään omat kodekit millä voi avata musiikki tiedostoja, mene kuunneltavan kappaleen päälle ja paina hiiren oikeaa nappia ja properties tai ominaisuudet, siitä näet missä muodossa se on.

Joo, silleen mä tein. Siellä luki toi mitä yllä kerroin.

[QUOTE="alkup";22692227]Sain ladattua tuon Ifran Wiev-ohjelman, ja nyt näkyy!!
Jättisuuret kiitokset auttajille ja erityisesti ongelman ratkaisijalle! KIITOS! :)[/QUOTE]

Kiitos. =)

Okei. Nyt on sitten viel yks ongelma. Videot toimii, äänikin kuuluu mutta miks mikistä kuuluva ääni "laahaa" perässä kun se tulee kaiuttimista? Eli kun mä laulan, mun ääni ei tule reaaliajassa kajareista ulos, vaan ihan hitusen perässä? Mitä mä nyt teen? Oon koittanut säädellä kaikenlaista, mutta asia ei muutu. Laulaminen on tosi ärsyttävää, kun ei vaan mee sävelen tahtiin.

Yhteistyössä