Tietokone ainut ystävä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suututtaa

Vieras
Äijä lähtit aas poikien kanssa jonnekin. MInä jäin ipanan kanssa sit taas kotia. No, jotenki masentaa ni olen istunut tässä tietsikalla koko illan (paitsi tietysti ipanan hoitanu ja laittanu maate). Mutta mua masentaa niin, että otin oluen ja toisen...
Tässä alkaa pelätä, että tästä oluenjuonnista tulee tapa. Etenkin jos ei saada ukon kaa vlejä selvikis. Siis viikonloput yksin ipanan kanssa kotona.... Ei oo sellasia tuttuja, joista seuraa kun heillä ei ole lapsia ja heillä päämääränä Baari.
Siis tarviisin nyt jonkun idean mitä voisin tehdä, muuta kuin istua yksin kotona tietokone seurana ja juoda olutta...

Ei kantsis saunaolutta enempää ottaa. Lähteekö miehesi useinkin?
Sano, että hän voisi olla enemmän kotona. Kato joku hyvä leffa, lue hyvä kirja ja syö kaikkea hyvää. Parasta keskustella asiat halki. Varmaan inhottava tilanne. Voimia sinulle :)

En onnex ole juonut ku 3 tän illan aikana(mieli tekisi jo seuraavaa), mutta harmitaa pirusti tää istuskelu koneella. Siis voiko minulla olla näin "köyhä" elämä...
Saunassakaan ei oo kiva aina yksin istuskella, muuten niin kivaa kun onkin.

Koita ihmeessä hakea ystävyksiä vaikka täältä "uusia ystäviä"palstalta.Eiköhän toi ajottainen yksinäisyys vaivaa kaikkia pienten lasten äitejä, jotka kotona hoitaa lastaan.No mua ainaski, varsinki kun omat vanhemmat ja sisarukset asuu kaukana.. :wave:
Uudet harrastukset on hyvä keino saada frendejä ja ennenkaikkea sitä omaa aikaa.Mulla varsinki toi oman ajan puute rassaa hermoja, heti kun pääsee vähän näistä kotiympyröistä veke on kuin uusi ihminen, jaksaa taas paremmin.

Yhteistyössä