Tietoa nettiyhteyden saatavuudesta jos luottotiedot menneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä

Vieras
Eli nettiliittymä pitäisi avata, mutta miten suuri takuus pitää maksaa ennen kuin saa sen? Tiedän että sen voi saada vaikka luottotiedot menneet, onko se 5kk ennakkomaksu vai?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mulla on saunalahden prepaid-nettitikku, gigantista ostettu, ei ne mitään luottotietoja kyselleet :)
Lataan aina viikon kerrallaan nettiaikaa, 6,90 / vko

Kävin ensin kahdeltakin ärrältä kysymässä (kun olin katsonut saunalahden sivulta että ärrätkin myyvät) mutta ei olleet kuulletkaan... gigantissakin eka myyjä sanoi ettei ole kuullut, onneksi siihen just silloin tuli toinen myyjä ja se tiesi.

No nyt ne mainostaa tv:ssäkin joten luulis löytyvän helpommin.

Hmm, mietin että saisinko soneralta kun maksan koko ajan läppäriä sinne joka kk-ja vaikka tiedot menny niin jospa ne antas koska
a)niillä menee kai vähän heikosti
b) maksan joka kk tietsikkaa
?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mulla on saunalahden prepaid-nettitikku, gigantista ostettu, ei ne mitään luottotietoja kyselleet :)
Lataan aina viikon kerrallaan nettiaikaa, 6,90 / vko

Oho! :O Miten nopea netti??

Jaa-a, en mä vaan tiedä :D

Hyvin tällä kaikki toimii. Tosin en tiedä onko tikussa vika vai koneessa vai missä, kun muut netti-tv:t toimii kyllä (ruutu.fi, sub) mutta kolmosen katsomossa tulee joku "virhellinen kaistanleveys" tms.

...niin saat laskuliittymän valitsemallasi nopeudella, muistaakseni alkaen 2 mb/s. Vakuuden saa vuoden hyvin hoidettujen laskujen jälkeen takaisin.

Ja Elisalta on saanut luottotiedoton tuttuni liittymän ilman vakuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm, mietin että saisinko soneralta kun maksan koko ajan läppäriä sinne joka kk-ja vaikka tiedot menny niin jospa ne antas koska
a)niillä menee kai vähän heikosti
b) maksan joka kk tietsikkaa
?
Antaa jos on asiakas.Ei ne silloin luottoa kysy.

Yhteistyössä