Tietoa kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Harmaana
kellä tietoa kunnallisen puolen hoitotakuusta?

Ja tässä tietoja: Meillä kaksi lasta yhdellä icsi hoidolla, toinen tuore siirto toinen pas. Nyt ei alkioita pakkasessa. Ja me haluttais vielä lapsia ja niitä ei tule ilman hoitoa eli onko mahdollista mennä vielä kunnalliselle, kun olen käsittäyt että kaksi yhteistä lasta maksimi kunnallisella???

Nyt kellä tietoa niin sitä kaivataan =)
 
Riippuu täysin missäpäin asut. Jyväskylän seudulla seudulla saa yrittä koeputkihedelmöitystä neljäkertaa vaikka jokaisesta tulisi raskaaksi. Lahden seudulla kolme kertaa mutta jos esim. ekasta kerrasta tärppää enepää ei saa kokeilla(mikä lie kiinalaine yhden lapsen politiikka)
 
harmaana
Siis olemme käyneet hoidossa helsingissä meilahdessa, mutta asun lappeenrannassa.


Ja minä ymmärsin niin kun meille pakkasesta viimenen alkio siirrettiin, että jos ei olisi tärpännyt olisimme saaneet uuden hoitokierron, mutta koska lapsi sai alkunsa niin nyt meillä ei olisi mahdollista enää aloittaa kunnallisella hoitokieroa???
:/
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 16:43 Pööpö kirjoitti:
Ilmeisesti Hesassa on ns. kahden lapsen politiikka, mun tietojen mukaan.

Mutta miten on mahd. että eripaikkakunnilla on erilaiset käytännöt, kun eikö hoitotakuun pitänyt myös yhtenäistää hoitolinjat?
 

Yhteistyössä