Tietäisköhän joku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oottex te ihan tyhmiä??? lapsilisät maksetaan JOKA KUUKAUSI 26. PÄIVÄ ja jos sattuu pyhäpäivälle tai viikonlopuksi se 26. niin ne maksetaan sitä edeltävänä arkipäivänä. AINA.
tätä samaa täällä jaksetaan aina kysellä. hohhoijaa...
 

Yhteistyössä