Onpa mulla koti pien, koti pieni tuolla...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ompa mulla kotikin, oma paikka pieni , vaikka minne kuljen
kin niin sinne käy tieni. Oman kodin koivikossa pikkulinnut laulaa,,,,,,,,,,,,,
...... surujen tummaa paulaa. Puuttuu sanoja, palaan asiaan
 
Ompa mulla kotikin, oma paikka pieni
vaikka minne kuljenkin niin sinne johtaa tieni
Oman kodin koivikossa
pikkulinnut laulaa
liverrellen lieventävät surujen tummaa paulaa
 

Yhteistyössä