Tietäiskö joku neuvoa mistä tähän hätään laspille välikausivaatetta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun joo, hankittu jo keväällä, mutta tytön haalari onkin liian pieni ja samoin poika tarvitsee uuden takin ja housut, vaikka olin ajatellut pärjätä tuolla vanhalla vielä tämän syksyn. Kaupoissa vain talvivaatetta. :(
Ahdistus iskee ihan kohta!!

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
ainakin prismassa ,anttilassa ja sittarissa näytti olevan

Anttilassa ei ollut eilen, eikä muuten sittarissakaan. :( En siis osta mitää lassei muovivaatetta. Mutta mitään kelpuutettavaa ei löytynyt. Samoin sokos ja stockman on käyty läpi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Anttilassa ei ollut eilen, eikä muuten sittarissakaan. :( En siis osta mitää lassei muovivaatetta. Mutta mitään kelpuutettavaa ei löytynyt. Samoin sokos ja stockman on käyty läpi!

mikäs on sit kelpuutettavaa vaatetta??turha nurista jos ei kelpaa ku reimatec jota ei sattumal löydä mistää...

Miniq.fi:ssa on alessa vielä jotain Ver de Terreä,Sisukas.net:ssä myös Ver de Terreä tosin normihinnoin. Itse olen VDT:n kannattaja,todella laadukas välikausipuku.

Ticketin välikausiasuja myy netissä kuperkeikka:
http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/kuperkeikka/Categories/%22Ticket%20to%20Heaven%22
Tässä näitä alkuun,riippuu mitä etsit...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no eikun sitten vaan ajelemaan reiman tehtaanmyymälään parkanoon tai kankaanpäähän. Parkanossa näytti vielä ainakin viime perjantaina olevan välikausihaalareita useissa eri väreissä, ja -30%