Tietäiskö joku myydäänkö kodin terrassa tapetteja?

Alkuperäinen kirjoittaja kodin terran myyjä:
tuusulan kodin terrassa on aivan huikea tapetti valikoima!! et Tervetuloa shoppailemaan... ;) vai missäpäin aattelit terrassa käyä, jos käyt?!

Salossa mun täytyy käydä, kun se on lähellä ja toiseks lähin on jossain, en edes tiedä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja m a r z a:
Myydään myydään, tietenkin. Sehän on rakentamiseen ja remontoimiseen erikoistunut kauppa.

no on joo. en mä oo koskaan vaan siellä käynyt. :) joskus kuvittelin, että se on puutarhamyymälä, sit päättelin, et siel myydään kukkia ja puita yms. :D
nyt tarvii varmaan mennä sinne kattelemaan, niin pääsee näistä luuloistaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Salossa mun täytyy käydä, kun se on lähellä ja toiseks lähin on jossain, en edes tiedä. :)

Sieltä ostin eilen lehmä-kuosista paperia lastenhuoneen seiniin. Ja parin euron poistoja oli joitain siedettäviä. Ja 30%-halvennuksella ihan laadukkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Sieltä ostin eilen lehmä-kuosista paperia lastenhuoneen seiniin. Ja parin euron poistoja oli joitain siedettäviä. Ja 30%-halvennuksella ihan laadukkaita.

mulla olis tollanen 7m2 seinä keittiössä, joka kaipaa jotain isokuviollista ja kirjavaa tapettia. tosin se seinä on vielä toiseen kertaan tasottamatta ja hiomatta ja pohjamaalaamatta. :whistle:
toivottavasti löytyy joku johon rakastun ensisilmäyksellä. :)

on joo kaikennäköstä...rakentamiseen, remontointiin, sisustukseen ja puutarhaa/pihaan...mut ei ruokaa, astioita eikä huonekaluja (näitäkin useasti kysytty)...

mulla olis tollanen 7m2 seinä keittiössä, joka kaipaa jotain isokuviollista ja kirjavaa tapettia. tosin se seinä on vielä toiseen kertaan tasottamatta ja hiomatta ja pohjamaalaamatta. :whistle:
toivottavasti löytyy joku johon rakastun ensisilmäyksellä. :)

Siellä on aika kivoja, suurikuvioisia kuitutapetteja, vinyyli-tyyppisiä, eli ei niin tarkkaa pohjien kanssa :saint: Ja maalaus on ihan turhaa, liisteriä tosin menee hieman enemmän ja tapetti tarttuu tiukempaan. Ensin puolet-puolet vesi-liisteriseoksella sudit seinän ja sitten vasta alat tapetoida.

Mutta kirjavuutta ja väriä oli liian vähän minun makuuni.