M
"Milla"
Vieras
[QUOTE="vieras";22178748]No anna sitten heille rauha. Tuskin heistä on mukavaa löytää tällänen utelu netistä![/QUOTE]
Täysi peesi tälle!
Täysi peesi tälle!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosi RAUHAN annat, kun jauhat asiaa nettipalstalla.
Repostelet nyt koko asian suuremman väen tietoon (epätietoon) kuin silloin jos olisit hoitanut asian yksityisesti.
Olet uskomaton haaskalintu![]()
Tietääkö sinun sukusi, millä nimimerkillä täällä palstailet?
Ei minun ainakaan tiedä, joten ei se varmaan ihan hirveästi heitä vaivaisi, jos joku perään kaksplussalla kyselisikin...
Eikä kukaan sukulaisista varmaan muutenkaan pyöri kaksplussalla.
Tietääkö sinun sukusi, millä nimimerkillä täällä palstailet?
Ei minun ainakaan tiedä, joten ei se varmaan ihan hirveästi heitä vaivaisi, jos joku perään kaksplussalla kyselisikin...
Eikä kukaan sukulaisista varmaan muutenkaan pyöri kaksplussalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22178796:Jotta typeriltä huhuilta katkeaisi siivet, niin voin kertoa, että ainakin minuutti sitten Borkku oli hengissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22178796:Jotta typeriltä huhuilta katkeaisi siivet, niin voin kertoa, että ainakin minuutti sitten Borkku oli hengissä.
Jos joku "palstahaudataan", niin spekulointia on kiva jatkaa. On mutkin jo kertaalleen palstalla julistettu kuolleeksiHuomaatko, ei mitään vaikutusta, spekulointi senkun jatkuu..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22178838:Jos joku "palstahaudataan", niin spekulointia on kiva jatkaa. On mutkin jo kertaalleen palstalla julistettu kuolleeksi![]()
No sehän piristääkin kyseisen henkilön päivää. Vetäisin hänenä sua lättyyn, kun olet tommosia juoruja levitellyt.Kiitos.
Nyt voin ottaa hyvillä mielin häneen yhteyttä ja aion kyllä kertoa että tämänlaisen aloituksen olen tänne tehnyt.
Sitä se listahiljaisuus teettää = )
Kiitos.
Nyt voin ottaa hyvillä mielin häneen yhteyttä ja aion kyllä kertoa että tämänlaisen aloituksen olen tänne tehnyt.