Tietääkö täällä joku onko Borkku kuollut?????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satakuntalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";22178748]No anna sitten heille rauha. Tuskin heistä on mukavaa löytää tällänen utelu netistä![/QUOTE]

Täysi peesi tälle!

[QUOTE="vieras";22178748]No anna sitten heille rauha. Tuskin heistä on mukavaa löytää tällänen utelu netistä![/QUOTE]

Tietääkö sinun sukusi, millä nimimerkillä täällä palstailet?
Ei minun ainakaan tiedä, joten ei se varmaan ihan hirveästi heitä vaivaisi, jos joku perään kaksplussalla kyselisikin...
Eikä kukaan sukulaisista varmaan muutenkaan pyöri kaksplussalla.

Ei minun ainakaan tiedä, joten ei se varmaan ihan hirveästi heitä vaivaisi, jos joku perään kaksplussalla kyselisikin...

borkku on kuule aika hyvin tunnistettavissa palstalta koiriensa takia, niiden kuvatkin olleet esillä useasti...Joten googlella varmasti löytää...

[QUOTE="vieras";22178469]Mitä sä sillä tiedolla teet? Ei varmaan kuulu sinulle...[/QUOTE]

Hurskastelua.

Ei meille kuulu Martina Tekolehden silikonitissitkään mutta silti niistä puhutaan tai TE puhutte.

Samoin suurin osa muistakin asioista on täysin otsikon EI KUULU SULLE alle sopivia.

Eli jos joku tahtoo tietää onko joku toinen kuollut niin vittuakos se sulle kuuluu mitä sillä tiedolla tehdään? Ei kai sillä varsinaisesti mitään tarvi edes "tehdä", senkun kysyy vaikka vain kysymisen vuoksi.

Voi hyvä luoja....mietihän nyt vähän itsekin tätä asiaa. Mistä tiedät, että ei hänen sukulaisiaan ole täällä? Kavereita varmasti löytyy, joten eiköhän tieto mene perille.

[QUOTE="vieras";22178788]borkku on kuule aika hyvin tunnistettavissa palstalta koiriensa takia, niiden kuvatkin olleet esillä useasti...Joten googlella varmasti löytää...[/QUOTE]

Ei muuten löydy, piti oikein tarkistaa.
Borkku-hakusanalla tulee borderterriereitä ja linkki yhteen keskusteluun, jossa ei ole kuvia.

Kannattaa nyt kuitenkin ottaa ihan rauhallisesti vaan. Jos joku laittaa koiransa kuvan nettiin, se ei tarkoita, että henkilö tunnistetaan samantien. Tuskin kukaan minunkaan koiraani tunnistaisi kuvasta juuri kyseiseksi koiraksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22178796:
Jotta typeriltä huhuilta katkeaisi siivet, niin voin kertoa, että ainakin minuutti sitten Borkku oli hengissä.

Kiitos.

Nyt voin ottaa hyvillä mielin häneen yhteyttä ja aion kyllä kertoa että tämänlaisen aloituksen olen tänne tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22178796:
Jotta typeriltä huhuilta katkeaisi siivet, niin voin kertoa, että ainakin minuutti sitten Borkku oli hengissä.

Huomaatko, ei mitään vaikutusta, spekulointi senkun jatkuu.. :laugh:

Tällasesta nousee kauhea haloo, mutta annas olla jos omalla kylällä tapahtuu joku onnettomuus, niin siitä ollaan heti tänne repostelemassa yksityiskohtia ja kilpailemassa, kuka tunsi uhrin/-t parhaiten tai kuka tietää parhaiten, miltä omaisista tuntuu... :headwall: Ootte te kyllä uskomattoman tekopyhiä!

[QUOTE="Lotta";22178816]Voi hyvä luoja....mietihän nyt vähän itsekin tätä asiaa. Mistä tiedät, että ei hänen sukulaisiaan ole täällä? Kavereita varmasti löytyy, joten eiköhän tieto mene perille.[/QUOTE]

Voi hyvä luoja vaan sinullekin...mietipä itsekin hieman sitä ihmisten tunnistettavuutta nimimerkin takana. Minäkin voisin rekisteröityä koirani rodun lempinimeä tarkoittavalla nimimerkillä ja sukulaisillani ei todellakaan olisi mitään tietoa siitä, että kyseessä olen minä...Kun Borkku ei varmasti ole ko. henkilön lempinimi oikeasta nimestä puhumattakaan. Jos on niin tyhmä, että valitsee nimimerkikseen oman nimensä, niin asia on hieman eri.

Eikös se ap juuri sitä kysynyt, että tunteeko joku niin saisi oikean vastauksen tähän.
ja johan keittis totesi, että huhu ei pidä paikkansa. Summa summarum: homma toimi.

[QUOTE="vieras";22178527]Seli seli. Olipa onneton selitys...Tosi aikuismaista udella asiaa jostain nettipalstalta, haloo![/QUOTE]

Ei jumalauta, tuo sun kommenttis on TODELLA aikuismainen buahhahhaaa.... :D

[QUOTE="vieras";22178862]No sehän piristääkin kyseisen henkilön päivää. Vetäisin hänenä sua lättyyn, kun olet tommosia juoruja levitellyt.[/QUOTE]

Miksi?

Mä en kyllä näe tätä juoruiluna.

Kun aphan nimeomaan kysyi pitääkö tämä tieto paikkansa. Koska jos olisi pitänyt ei olisi halunnut häiritä surevia omaisia.

Mikä on ihan fiksua, meiltä kuoli läheinen juuri ja hänen vaimonsa inhosi sitä kun joutui vastaamaan puheluihin ja selittämään asiaa. Hän halusi vain omaa rauhaa läheistensä kanssa.

[QUOTE="vieras";22178907]Voi jestas mikä urpå!
"Tere borkku, mitäs kuuluu. Tein susta plussalle aloituksen ootko kenties kuollut, en kehannut soittaa ennen kun tiedän."[/QUOTE]

Tätä palstaa jo pitempään seuranneena voin kertoa että tämä aloitus ei ole tässä seurassa mitenkään typerä.

Olen nähnyt sellaisiakin aloituksia täällä ja usein, että joku valopää on kussut tikkuun jossa on viiva tai viivoja ja sitten tuo kusitikku on valokuvattu ja kuva laitettu tänne ja aloitus on otsikolla. "Mitä te näette? Kertokaa!"

Eikö näillä näkövammaisilla ole pistetikkuja ja opaskoiria tai jotain muuta apua saatavilla?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä