Tietääkö kukaan kenen kirjoittama tämä runo on (ristiäiskutsuun)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
"On syttynyt sydän pieni
on elämä alkanut,
on kastetta vailla vielä,
lapsemme pieni nyt,
sen tuletko kanssamme jakamaan
pikkuisen nimen kuulemaan"

aattelin laittaa kutsuun, mut haluaisin laittaa myös kirjoittajan nimen, en viitsi omissa nimissä sitä laittaa

oli runona "Ei ole kooltansa suuri tuo pikkuinen, mut aikaan sai muutoksen melkoisen. Toi elämään mukanaan valoisan lisän, teki toisesta äisin, toisesta isän."
En kyllä pistänyt mitään muuta kuin heittomerkit runon ympärille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
"On syttynyt sydän pieni
on elämä alkanut,
lapsemme pieni nyt,

aattelin laittaa kutsuun, mut haluaisin laittaa myös kirjoittajan nimen, en viitsi omissa nimissä sitä laittaa

Pikkaisen tökki mua toi loppu, ei ristiäiset ole mikään pelkkä nimenanto juhla, joku kutsun saajasta voi hieman pyöritellä silmiään..

Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan ohimennen:
"On syttynyt sydän pieni
on elämä alkanut,
lapsemme pieni nyt,

Pikkaisen tökki mua toi loppu, ei ristiäiset ole mikään pelkkä nimenanto juhla, joku kutsun saajasta voi hieman pyöritellä silmiään..

Minusta taas aivan ihana runo. Jos tuon olisin tiennyt jo eaiemmin olisin varmasti tuolla runolla vieraat meille ristiäisiin kutsunut. Minä taas miellän että ristiäisten kohokohta on juuri se nimenantaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan ohimennen:
"On syttynyt sydän pieni
on elämä alkanut,
lapsemme pieni nyt,

No jos tuollaisesta alkaa joku pyöritellä silmiä, saa niitä veivata koko loppuelämänsä... Jos ap tykkää runosta, pistä tuollaisena vain!!

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
oli runona "Ei ole kooltansa suuri tuo pikkuinen, mut aikaan sai muutoksen melkoisen. Toi elämään mukanaan valoisan lisän, teki toisesta äisin, toisesta isän."
En kyllä pistänyt mitään muuta kuin heittomerkit runon ympärille.

kenen teksti tää on,voisin jemmata talteen jos tulee joskus tarvetta...

Yhteistyössä