Mulla siis on kun äsken mittasin, niin 35,1c. Ottaako lääkäri todesta, jos jatkuu enkä töhin kykene maanantaina? Olo muutenkin mitä huonoin, henki ei kulje ja ääni poissa. Keuhkot ja kurkku arkana.
Itselläni ollut samaa jo pari vuotta ja sairaalassa tutkittu jossa todettu elimistöni käyvän alikierroksilla. Lisäksi todettu ääreis verenkierron häiriö joka oireilee jatkuvana paleluna. Lääkkeitä en ole saanut vaan kärsittävä on. Viime kesänäkin kun lämmintä oli 35 niin minä palelin rannalla kun lapset uivat ja vaatetta paljon päällä. Muut pitävät kahelina mutta kun palelee niin pakko olla paljon vaatetta
noi alilämpö/mun kuume on 36.9 jutut on jotenkin turhanpäiväisiä, flunssassa lämpö voi seilata, ei välttämättä oo kuumetta, kokonaistilannehan se ratkaisee kuinka kipeä on. Kainalosta kun mittaa niin iho voi olla kylmänhikinen, tod.näk. jos mittais peräsuolesta niin lämpöä lähempänä normaalia.
eivät tahdo ottaa todeksi. mulla on sairaalassa tutkittu, ja todettu, että tulehdus yms.
mulla tosiaan laskee alilämoöön. 34 on ollut alhaisin ja silloin kuulema jos sitä alkaa lähennellä
pitäis mennä lääkäriin nopsaan
ei se alilämpö vaarallista oo jos on muuten ok/normi flunssaa. Jos yleisvointi on kehnompi kuin mitä nyt flunssassa yleensä on syytä mennä tsekkaukseen oli lämpöä tai alilämpöä. Influenssavirus tekee normiflunssaa kipeämmäksi, nostaa kuumeen, säryt yms, jos on sairastanut joskus niin tunnistaa kyllä.
Saikun tarpeiset tietty pitää mennä arvioon jokatapauksessa.