Tietääkö joku... mitä mahtaa olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinteistövälittäjäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinteistövälittäjäkö?

Vieras
Kiinteistövälittäjän pohjapalkka ja miten menee provisio ja kuinka paljon on provikka??
Kiinnostais hirveesti hakea erästä paikkaa... hakuilmoituksessa oli vain taas kerran sanat että palkkatoiveineen.
Minulla ei ole lkv-pätevyyttä...

Kertokaa joku kiltti joka tietää..... kiinnostaisi kovasti!

yhden tutun vaimo on ja sen verran tiedän että mies sitten pitkälti kotia oman työn ohella pyörittää, kun taitaa olla että ei vapaata viikonloppua oikein ole jos kauppoja ja provikoita aikoo saada aikaan. Eli siis tekee kauheasti työtunteja eikä käsittääkseni mitään ylityökorvauksia tunneta.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
yhden tutun vaimo on ja sen verran tiedän että mies sitten pitkälti kotia oman työn ohella pyörittää, kun taitaa olla että ei vapaata viikonloppua oikein ole jos kauppoja ja provikoita aikoo saada aikaan. Eli siis tekee kauheasti työtunteja eikä käsittääkseni mitään ylityökorvauksia tunneta.

Tällä hetkellä olen itse kaupassa ja palkka on aivan p....stä!!!
Eikä nuo työajatkaan nyt niin mahdottoman hyviä ole,,,,
Ja viikonloput menee myöskin töissä iltaselle saakka............

Mun kaveri myös oli noin vuoden kiinteistövälittäjänä, se homma ei oikein kolmen lapsen yksinhuoltajalle sovi. Juuri työaikojen (vaikka lapset voropäiväkodissa) takia ja eipä niitä isoja rahoja, joilla toiset jo alalla olevat hänet hommaan houkutteli, oo näkynyt. Sunnuntait on näyttöpäiviä, eli ne ollaan aika pitkälti töissä. Ja ei tosiaan ole kovin kummoisia tuloja ollut, pohjapalkaa tietty vähän firmasta riippuu.

Yhteistyössä