Tietääkö joku, hieronnasta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niska jumissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niska jumissa

Vieras
Luin että flunssasena ei saa mennä hierojalle, mutta ihan varsinaisessa flunssassa en ole, vaan hieman "räkänen" ja kurkku on vähän kipeä. Täällä on noi hieronta-ajat niin kiven alla, ja se ois muutaman tunnin päästä. Uskallanko siis mennä vai perunko?

Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs oot:
just niin mieti ny vähä tartuttamista...

Ei mulla mikään tauti oo, vilustutin itteni, kun ryntäsin hyssyttään itkevää vauvaa vaunuissa kylmällä säällä, pelkkä toppi ja housut päällä. Sitä ennen olin ollut lujatempoisella vaunulenkillä ja olin hiessä. Sen takia just kysynkin, kun en varsinaisesti oo pahasti kipee. Ei kuumetta, yskää, enkä joudu niistään, välillä vaan niiskuttaan.

Alkuperäinen kirjoittaja niskat jumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs oot:
just niin mieti ny vähä tartuttamista...

Ei mulla mikään tauti oo, vilustutin itteni, kun ryntäsin hyssyttään itkevää vauvaa vaunuissa kylmällä säällä, pelkkä toppi ja housut päällä. Sitä ennen olin ollut lujatempoisella vaunulenkillä ja olin hiessä. Sen takia just kysynkin, kun en varsinaisesti oo pahasti kipee. Ei kuumetta, yskää, enkä joudu niistään, välillä vaan niiskuttaan.

Olipa miten hyvänsä, niin turhaan sinä meiltä kyselet :) Jotkut hierojat hieroo nuhaisia, toiset ei. Kysy omalta hierojaltasi.

Kävin kerran just nuhassa ja kurkkukipeessä hierottavana, ja seuraavana iltana olin NIIIIIIN kipee, että piti soittaa lanssi paikalle, kun henki ei enää kulkenu. En tiedä, et oliko noilla siis yhteyttä, mutta en kyllä mene enää flunssassa hierontaan.

Yhteistyössä