kehtaisinkohan mennä tuohon pihalle naapureisen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla sellanen tilanne,että mun naapurit on katsonut mua ikävästi jo muutaman vuoden ja syykin siihen kyllä löytyy.Ennen kuin erottiin mieheni kanssa,meillä oli silloin tällöin riitoja,jotka naapurit oli kuulleet ja kun meiltä siis huutoa kuului,alettiin mua katsoa hieman vinoon...ja siis ihan mun nähden kun ohi kuljin,niin supattelivat ja katsoivat mua,eikä oikee tervehtinyt....mun lapset siis kuitenkin leikkii päivittäin naapureiden lapsien kanssa (8 ja 10 v)
No nyt pihalla on "grilli juhlat" jossa siis naapurit grillaavat ja ottavat vähän oluttakin,kaikkien lapsetkin on tuossa etupihassa,mun lapset myös.
Ois kiva kuulua itsekkin joukkoon,mutta ikävähän tuonne on mennä,kun huonon maineen sain,siitä kun silloin muutama vuos sitten ukon kans täällä riideltiin,ja siis mieshän on jo muuttanut täältä myös pois,eli meillä on siis täällä ollut iha rauhallinen ja normaali meininki,noi riidat meillä oli just silloin kun mies oli jo muuttamassa pois.
Ehkä urpoo edes ajatella menevänsä tuonne istumaan ja iltaa viettämään,kun tietää ettei nuo musta kai oikee vieläkään pidä...omat lapseni siellä kuitenkin on ja hyvä niin..mutta,mutta....oisko ihan tyhmää jos vaan pokkana menis sinne ja yrittäis ns murtaa jään väliltä....

En menisi kuokkimaan. Luultavasti sinun lapsiasi on pyydetty mukaan (joko naapurin lapset tai vanhemmat) ja sen vuoksi on luontevaa, että he ovat siellä kavereidensa kanssa.

Kehtaisit :) Luultavasti ne naapurit ei edes ajattele koko asiaa ja jos ajatteleekin niin menet sinne niin iloisena ja omana itsenäsi että ne unohtaa sen paskajutun mitä alunperin ajatteli :D

Sä nyt jaksat tehtailla näitä urpoja aloituksiasi tänne ja ruikuttaa milloin mkistäkin ongelmasta joka sua on kohdannut elämässä ja kun se ukkosikin on nyt siellä sukulaistytön juhlissa niin kyllä sun varmaan kannattaa ihan pysuä kotona prvoossa että voitte sitten jutella kun se ukko tulee kun teillä on ollut pitkään mykkäkoulua ja sä et tied erotakko vai mitä tehdä ja ulkomaillekin olit suunnitellu lähteväsi toissapäivänä ja jättää lapset miehelle

No sinne vaan. Kai siellä on sellasiakin, jotka ovat muuttaneet vasta teidän riitojen jälkeen? Ei ne tiedä mistään tommosista. Eikä joka asiassa tartte olla niin tyypillisen suomalainen eikä odottaa muiltakaan sitä - siis sitä perinteistä jurotusta ja kyräilyä. Ihmiset unohtaa tommoset kyllä.

Yhteistyössä