mä ajattelen liikaa muita ihmisiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
siis sillä tavalla, että mua tosi nopeesti stressaa kun koirat on tuolla pihalla aitauksessa, kun haukkuvat jonkun aikaa ni mun on pakko mennä ottaa ne sisälle ettei vaan naapurit häiriinny. tää ahdistaa niin paljon ku mietin et mitä muut aattelee. meillä on vaan paikallislehdessä sellanen mutinapalsta ja sieltäkin aina katson ettei vaan mein koirista valiteta. ja ei ne siel ees koko ajan hauku, ku vaan sillon ku joku menee ohi. lähiössä asutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
No onhan tuo ärsyttävää, etenkin jos koiria pelkäävän lapsen kanssa sattuu kulkemaan räksyttävien rakkien ohi.

no sellasta mä mietinkin. mut ei nuo koirat nyt kesällä voi sisälläkään vaan möllöttää. mut ei nuo nyt vihasia ole noi koirat.

Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Mutta sehän on ihan positiivista ajatella naapureita eikä tosiaan antaa koirien haukkua mielinmäärin pitkin vuorokautta.

mutku se ahdistaa ja stressaa et mä oon ihan paniikissa jos ne räksyttää tuol ja meen huutelee ovelle et hiljaa siellä. mä haen niille sellaset sitruunapannat kohta ni ne hoitaa sen asian mun puolesta. :ashamed:

Ei tosiaan oo liikaa muita ajateltu jos haukkumisen pysäyttää. Ainakin rivitalossa se räkytys 30 s ajan riittää herättämään mieheni joka prkl:n aamu saati sit vieressä asujat...

Mutta ymmärrän kyllä sun yleisemmän pointin, on se inhottavaa jos joutuu omat aikataulut miettimään koko ajan muidenkin näkökulmasta. Mut kaupunkieläinten kanssa that's life.

Alkuperäinen kirjoittaja Koiran naapuri:
Ei tosiaan oo liikaa muita ajateltu jos haukkumisen pysäyttää. Ainakin rivitalossa se räkytys 30 s ajan riittää herättämään mieheni joka prkl:n aamu saati sit vieressä asujat...

Mutta ymmärrän kyllä sun yleisemmän pointin, on se inhottavaa jos joutuu omat aikataulut miettimään koko ajan muidenkin näkökulmasta. Mut kaupunkieläinten kanssa that's life.

mua ärsyttää itteenikin kun muksut on päikkäreillä ja mein toi terrieri alottaa sen kimeen räksytyksen. teippaan niitten kuonot kiinni.

No eipä tuo haittaa jos ne siellä aitauksessa on, mä olin äsken koirani kanssa ulkona kun jonkun ihanan pikkurakki juoksi suoraa päätä meidän koiran kimppuun.. omistaja sanoi" voi luoja, ei se pure, se on ihan pentu vasta"! Joo ihan sama mulle mikä se on, mutta mukavampi olisi, että se omistajakin olisi silloin siinä eikä 200 metrin päässä meistä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
No onhan tuo ärsyttävää, etenkin jos koiria pelkäävän lapsen kanssa sattuu kulkemaan räksyttävien rakkien ohi.

jos ne on vielä omassa aitauksessa pihalla. Minusta se on paljon parempi kuin pihalla vapaana juokseva hurtta joka tulee aidalle räksyttämään.

Yhteistyössä