Tiesitteko jo etukäteen kumpi on tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja triplaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

triplaäiti

Vieras
tiesittekö jo etukäteen oliko tyttö vai poika tulossa? Me saatiin tietää 3vuotta sitten ett' meille on tulossa KOLMOSET! kysyttiin sukupuolia ja saatiin tietää että poikia on tulossa no täällä vilisee 3poikaa:) <3 2vuode päästä saatiin tyttö ultrassa väitettiin poikaa :D ja toinen tyttö uinii täällä ik'ää3kk

Oli tiedossa, rakenneultra paljasti asian ja 4d-ultra vahvisti vielä. Helpotti varautumista jonkin verran. Olin itse ekasta ihan varma että poika tulee. Koska olin toivonut tyttöä ja olin juuri ehtinyt löytää paljon hyviä syitä myös pojan saamiseen niin sitten yllättäen rakenneultran tekijä vihjaisi hienovaraisesti aidanseipäällä että typy on tulossa.

Toinen raskaus oli niin samanlainen ekan kanssa että olinkin varmempi tytöstä ja niin se myös oli.

tiesin.. jouduin käymään rakenne ultran jälkeen 1-2 viikoin välein ultrassa loppuun asti ja kolmesti ne sano et tyttö täällä.. ja niinhän se oli.. (voi poika parkaa jos ois ollu, olis joutunu nukkuun pinkissä pinniksessä :D )

Esikosta tiedettiin ultran ja oman fiiliksen perusteella varmaksi, tästä tokasta on ultrassa arvio annettu, mutta itsellä on edelleen aika kysymysmerkki olo vaikka 30. viikko menossa :)

Ekasta en kysynyt, mietin tyttöjen nimiä ja tyttö tuli.
Kakkosesta kysyin rv.34 ja tyttö tuli (tää ainut raskaus jossa oli oma poikatunne:) )
Kolmosesta suljin mielessäni pois vaihtoehdot, tiesin aika aikaisin "vaistolla" että tyttö on ja tyttö tuli.
Nelosesta "vaisto" sanoi tyttö mutta ultrissa sain veikkaukset aika 50/50. Luotin omaan vaistoon silti ja neljäs tyttö tuli.

Yhteistyössä