TIESITTEKO ETTÄ

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 16:18 Tiitu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 14:03 bella80 harmailee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2006 klo 13:17 Toinen jaa kirjoitti:
Vaatikaa mitä vaaditte. ehkä kuitenkin munmielstä kananttasi olla vaatimatta yhtään mitään, enen kuin tilanne selviää. Ja te sektiota vaativat, kannattais miettiin ennen raskautta mitä vaatiii. Jos todella palkää synnytystä, niin miksi ehdoin tahdoin hankkiutuu tilaan, jossa vääjämätön lopputulos on synnytys....?
mistä näitä pässejä tänne satelee??
siis synnytyspelkoisten pitäisi jättää tulematta raskaaksi..itelläni on taustalla, erittäin pahaa seksuaalista väkivaltaa jossa ex mieheni käytti minua sadistisella tavalla hyväkseni raskausajan, ja hänen fantasiansa oli saada minut synnytämään ennenaikasesti jossa hän saa toimia kätilönä..piti vankina kotona viikoja,viiltelyjä..hakkaamista..raiskaamisia..sitomista..jne... kunnes poliisit saapuivat lopulta paikalle..ja tässä vain murto-osa..kun tarinani kerroin kätilölle hän järkyttyi niin että itki..joten mietippä ensin ennenku latelet...
Todella hurjia olet joutunut kokemaan. :hug: Toivottavasti saat apua tilanteseen ja toivut pikku hiljaa traumasti. itellä huomattavasti lievempi tarina takana.
Mutta siis tuskin tuo toinen jaa sentää ihan kaikilta tuon sektion kieltäisi... Luulen ainakin, ettei kukaan niin typerä voi olla... Tai no toivon ainakin... kaikissa tilanteissa on poikkeus. Ymmärrän varsin hyvin sinun tapauksesi ja syyn pelolle. Mutta teidän myös joitakin, itse asiassa kolme, äitiä, jotka vetosivat synnytys pelkoon, mutta todellinen syy oli että eivät halunneet revitellä paikkojaan. Niin ja he saivat sektion.
vaikka aihe on vieläkin hyvin arka,tapahtuneesta olen jo päässyt yli siitä on jo 7vuotta,tai ainakin jotenkin päässyt. vaikka vasta 25 olen eli todella nuorena jouduin tuon kokemaan.mutta useita pelkoja tuo on aiheuttanut, onneksi minulla on mies tukena, joka ymmärtää..
minulekkin on tultu sanomaan et jaa onpas neiti päässyt helpolla..mutta kun olen tarinaa hieman valaissut,niin kukaan ei sanoo mitään sen jälkeen..ihmiset kun aina hakevat sen syyn: ei viitsi, ei halua..mukavuudenhaluinen tai jotain muuta...kuten tässä taannoin kuulin kuinka yhdelle äidille oli päivitelty miksi hän ei imetä,että etkö viitsi, kyllä sitä maitoa tulee..nainen vastasi:minä olen sairastunut rintasyöpään, kerro minulle millä imetän??voin kuvitella miltä kysyjästä on voinut tuntua..
 
Mökö
Upea vastaus!! :eek: Ja tuollainen totuus varmasti hiljentää (kaikkitietävän) kysyjän joksikin aikaa.

Uskomattomia vastauksia saa täälläkin lukea. Itseään täynnä olevia besservissereitä tuntuu löytyvän kaikkialta. Luulevat tietävänsä, mikä on kaikille parasta, mutta saattavatkin olla katkeria, että ovat joutuneet kokemaan synnytyskivun. Nainen on naiselle susi ja täällä se huomataan oikein konkreettisesti!

Itse olen ensisynnyttäjä ja aion todella VAATIMALLA VAATIA kaikki mahdolliset (ja mahdottomat) kivunlievityskeinot synnytykseen mennessäni. Olen maininnut asiasta jo nyt useampaan otteeseen mm. neuvolassa ja lekurilla käydessäni :D.
 

Yhteistyössä