Alkuperäinen kirjoittaja tuplamamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
:saint: onko mun sädekehä nyt kiiltävä??se sun alotuksen tarkotus oli nimittäin ihan selvästi todistella kuinka paljon raskaampaa sulla on..on varmasti,toisilla raskaampaa ja toisilla helpompaa.
Ei minusta tämän aloituksen pointti ollut se ollenkaan. Kaksoset saavat useimmiten enemmän huomiota, ja tulee niitä kaikenmaailman kysymyksiä. Ja saatetaan kysellä ja udella jopa todella henkilökohtaisiakin asioita. Ja mielestäni viittaus tuohon rankkuuteen oli enemmänkin sitä, että aina ei jaksa selittää samoja asioita, antaa ventovieraiden kurkkia vaunuihin yms.
Näin just =)
"Oi kaksoset, onko ne identtiset?" -"Ei, tuo punapukuinen on tyttö ja sinipukuinen on poika"
"Oliko ne pieniäkin syntyessään?" -"Oli, 3-kiloisia pikkuisia"
"Nukkuuko ne yöllä?" -"Joo yleensä ja parit päiväunet"
"Ai voiko kaksosia imettää?" -"Voi ja jopa yhtäaikaa, mulla on kaksi tissiä"
"Syntyikö ne alakautta vai pitikö leikata?" -"Alakautta ihan tavallisesti"
"Onko ne kilttejä?" -"Tosi kilttejä, ei oo vielä piirrelleet seiniin tms"
"Tulkaa lapset kattomaan täällä vaunuissa on kaksoset" -"Voi kun sain ne juuri nukahtamaan yhtäaikaa..."
"Mun siskollakin on kaksoset ja...pälpäti pälpäti..." -"huoh"
jne...
onko sulla lisäksi myös yksöstä?jos on niin olet varmaan törmännyt vastaavaan näin:
"Oi kuinka pieni,onko tuo poika?" -"Ei, tyttö.sillähän on vaaleanpunaiset vaattet"
"Oliko pieni syntyessään?" -"Oli, 3-kiloinen"
"Nukkuuko se yöllä?" -"Joo yleensä ja parit päiväunet"
"imetätkö vielä?" -"juu"
"Syntyikö se alakautta oliko helppo vai vaikea synnytys?" -"Alakautta ihan tavallisesti"
"Onko se kiltti?" -"Tosi kiltti, ei oo vielä piirrelleet seiniin tms"
"Tulkaa lapset kattomaan täällä vaunuissa on on pieni vauva" -"Voi kun sain sen juuri nukahtamaan ..."
"Mun siskokin sai juuri vauvan ja työkaveri kaksoset ja...pälpäti pälpäti..." -"huoh"
jne...
ja ei mua häiritti tommonen mutta lisäksi aina lasten kanssa kaupungilla liikkuessa kysellään lisäksi onko nää kaikki sun?onko noi kaksoset?kuinka vanha olet kun oot niin nuoren näkönen?eihän nää kaikki vaan sun oo?ym ym.että ei tarvi olla kaksosia kokeakseen kyselyjä, ihasteluja ja kauhistelujakin.