TIEDOKSI vanhempainpäivärahapäätöstä odottaville!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Tiedoksi vanhempainpäivärahapäätöstä odottaville!

Kela ei ole voinut käsitellä asiakkaiden vuodelle 2008 tekemiä vanhempainpäivärahahakemuksia, sillä työntekijöiden työeläke- ja työttömyysvakuutusmaksuprosenttia ei oltu vahvistettu. Prosentti vahvistettiin 21.12.2007. Kela on vahvistuksen jälkeen ryhtynyt käsittelemään asiakkaiden hakemuksia. Hakemuksesi käsittelytilannetta voit seurata asiointipalvelusta.

Huomasin, että kelan sivuilla luki tällainen! :attn:
Moni varmaan odotellut päätöksiään.

Mulle ei oo tullut postissa tuota päätöstä, mutta kelansivujen mukaan päätös oli jo tehty.

Kannattaa sieltäkin käydä vilkaisemassa =)

Mutta asiasta kukkaruukkuun, teille jotka olette jo hakneet äp pakkausta onko pakkaus saapunut?

Mulla luki kelan omilla sivuilla että pakkaustilattu 30.11, eikä se oo vieläkään tullut |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Ääääh... Tästä tuli mieleeni et pitäs varmaan hoitovapaata ruveta hakemaan (tai selvittämään, kun ei mitään muistikuvaa miten se homma hoidettiin)...

Mun kans, ja eikös niin että työnantajalle vapaamuotoinen hakemus ja kelaan täytetään se lappu?

Alkuperäinen kirjoittaja Pörröpää:
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Ääääh... Tästä tuli mieleeni et pitäs varmaan hoitovapaata ruveta hakemaan (tai selvittämään, kun ei mitään muistikuvaa miten se homma hoidettiin)...

Mun kans, ja eikös niin että työnantajalle vapaamuotoinen hakemus ja kelaan täytetään se lappu?

Minä jäin äitiysloman jälkeen hoitovapaalle ja meillä riitti työnantajalle että 2kk ennen äitiysloman loppua ilmoitin ihan suullisesti puhelimitse että en tule töihin vielä pariin kuukauteen. Ja sitten kelalle se tukihakemus.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Tiedoksi vanhempainpäivärahapäätöstä odottaville!

Kela ei ole voinut käsitellä asiakkaiden vuodelle 2008 tekemiä vanhempainpäivärahahakemuksia, sillä työntekijöiden työeläke- ja työttömyysvakuutusmaksuprosenttia ei oltu vahvistettu. Prosentti vahvistettiin 21.12.2007. Kela on vahvistuksen jälkeen ryhtynyt käsittelemään asiakkaiden hakemuksia. Hakemuksesi käsittelytilannetta voit seurata asiointipalvelusta.

Huomasin, että kelan sivuilla luki tällainen! :attn:
Moni varmaan odotellut päätöksiään.

Outoa,kun mulle on vahvistettu jo ajatsitten..
Äitiysloma alkoi 27.12..
Tuleekohan mulle sitten uusi vahvistus vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mulle ei oo tullut postissa tuota päätöstä, mutta kelansivujen mukaan päätös oli jo tehty.

Kannattaa sieltäkin käydä vilkaisemassa =)

Mutta asiasta kukkaruukkuun, teille jotka olette jo hakneet äp pakkausta onko pakkaus saapunut?

Mulla luki kelan omilla sivuilla että pakkaustilattu 30.11, eikä se oo vieläkään tullut |O |O |O

Joo joskus marraskuun lopus vein hakemukset ja onjo tullut,kerkes tulla ennen katkpsta just ja just.

Yhteistyössä